Jump to content

kārtējā krāpšana no tele2?


Fruzz
 Share

Recommended Posts

Gan jau, ka sistēmas kļūda...

 

Bet par to zvanīšanu- lai pastreso, zinās kā līst "cirpēju" nagos.

Link to comment
Share on other sites

Nu appisieni ir, bet nu domāju, ka šie divi vecie kraķi jau sen nāvei parādā - vismaz prāta spējas par to liecina.

Link to comment
Share on other sites

"Ko darīt, viņš nezina, bet saprot: ja pār viņa galvu nāks parādu piedzinēji, tad ir beigas. "

 

Kam beigas! Spēlēšanai vai! :-D Laikam domā ka atņems teļļuku. :rofl:

Link to comment
Share on other sites

nu nezinu. Ka man bija t2, tad visi reķini ar aritmētisku progresiju pieauga, neatkarībā cik es runāju. Kad rēķins palika absurds, uzrakstīju iesniegumu ptac un uz tā pamata pasūtīju visus d***t. Pēc ptac iesnieguma visas kliedzošās mutes par nodošanu kreditreform aizvērās un pat piemirsa parādu.

Link to comment
Share on other sites

dzhonsons

Pipec.. Sieva dievojoties.. Muah, un krabis tam tic!? Ja jamā jau kuro mēnesi tādus rēķinus taisa (pati solīdama, ka to nedarīs), tad kur brīnums, ka kādu dienu tiek saņemti tādi rēķini. Ok, saprotams, ka pieļaujama kāda sistēmas kļūda. Bet kā krabji pierādīs, ka nav zvanījuši? Mlje, un vecais arī āksts. Dod sievai trubu un pats raud, ka vot nenormāli rēķini. Paši sev bedri rok.

 

Tie, kurus "krāpj" - jūs kaut kādi izredzētie?

Labots - asdfgfh
Link to comment
Share on other sites

Nu bet simptomātiski, ka notiek vairākkārtēja rēķina pārrēķināšana, tātad kaut kas īsti precīzi no Tele2 puses tur nav izdarīts (vai arī izdarīts ļaunprātīgi).

Link to comment
Share on other sites

Nu velns viņu zin. Man ģimenē trīs telefoni uz Tele2, hvz cik īsti ilgi, bet pirmais gadus desmit laikam. Neteikšu jau, ka šie man baigi patiktu, bet nevienu reizi nav bijuši kaut kādi mistiski rēķini. Ir bijis pāris reizes daži lati klāt, bet tad "pod pristrastijem" sīkie parasti atzinās, ko ir mēģinājuši "par baltu velti" dabūt. Var jau būt, ka esmu veiksminieks :)

Bet ļautiņu debīlisms ir neizmērojams. Nu labi, piecu gadu vecumā ticēt fejām...

Kaut gan, ja paskatās no otras puses - kaut kādus sranos narikus ārstē, rehabilitē un par velti šļirces dod u.t.t. Bet šādos gadījumos nekādas aizstāvības no valsts puses. Esi vecuma plānprātību sadzīvojis, nu i 3,14sīs tevi visi. Es tikai atbalstītu, ja šos laimes kantorus uzraudzītu stingrāk kā Guantanamo ieslodzītos un nodokļus saliktu, lai knapi dzīvību velk.

Link to comment
Share on other sites

Man jau vairāk izskatās pēc tā, ka Tele2 vienkārši mēģinājuši tam pensim panākt pretī un uz savas peļņas rēķina veikuši to pirmo pārrēķinu, nevis tur kāda laža vai ļaunprātība. A šis iesaistījis avīzi, kuru, protams, operators pasūtījis ratā, jo tā tik vēl trūka, lai visām avīzēm būtu iespēja bez manas ziņas tikt pie manas rēķina izdrukas. Kas attiecas uz Zelta Drudzi - būs aitas, būs cirpēji. Ja neatņems vecajai telefonu - nākamajā mēnesī būs 500ls.. un atkal varēs brīnīties un sūdzēties.

Link to comment
Share on other sites

Man sieva tirgo Okartes un Amigo. Tak viņa zin stastīt, ka vieni un tie paši pendžas nāk un pērk pāris reizes nedēļā pa 5 pa 10Ls Okartes un sistemātiski. Tā ir slimība līdzīga kazino. Un slimīgi ir tas, ka viņi pērk lamādamies, ka ēst nav ko un tā, bet tur kāds krāpjas un noņem vairāk nekā vajadzētu utt ;)

 

Tā kā zināms gājiens.

 

Es arī izlasot rakstu pamaniju, ka bijis pārrēķins. Man sen atpakaļ ar LMT bija līdzīgi, kad parādu samazināja par kaut kādiem padsmit Ls. Sīkums bet patīkami.

Link to comment
Share on other sites

sāk rasties iespaids, ka ar būs jāsāk fiksēt minūtes un jāpaskatās paša lmt pieslēguma statistika... :nea:

 

PS: bet par tēmu - vecuma debīlismā ir spēks :D

Labots - Skeem
Link to comment
Share on other sites

Īstenībā būtu pilnīgi normāli ka būtu iespēja aizliegt no pieslēguma zvanīt uz paaugstinātas maksas nr un sūtīt paaugstinātās maksas īsziņas.

Kaut kad lattelekoms tādu fīču piedāvāja. Cik saprotu mobīlo operatori nē - peļņu ta gribās. Bet vajadzētu ar likumu noteikt, cik nav lasīts ka sīkie sataisa rēķinus 3x lielākus kā vecāki.....

Link to comment
Share on other sites

Devil_Inside
Īstenībā būtu pilnīgi normāli ka būtu iespēja aizliegt no pieslēguma zvanīt uz paaugstinātas maksas nr un sūtīt paaugstinātās maksas īsziņas.

Tas ir iespējams:

1. Fiziski liedzot nelīdzsvarotiem indivīdiem piekļuvi telefonam.

2. Ierobežojot zvanu iespējas ar telefona tehnoloģiskajiem līdzekļiem.

 

IMHO neviens pakalpojumu sniedzējs nav tiesīgs pārsniegt savas pilnvaras un audzināt mazgadīgos idiotus vai prātu izkūkojušus pensionārus.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Pensionāru jājamzirdziņi, faktiski 3 lielie izklaides vaļi:

* Zelta Drudzis

* Top Shop

* Select katalogs

 

Nu patīk visas šitās lietiņas. Ārzemēs penši bliež uz bingo, bet mūsējiem pēdēji lati jāatliek par dermanītna somu komplektu vai universālajām nagu knaiblēm.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Nū! Tās tikai kapeikas mūsu pensionāriem.

Link to comment
Share on other sites

To raidījumu vajag iesūdzēt tiesā. Kā viņiem nav kauna čakarēt vecos krabjus- nu nesaprot viņi, ka tā ir vistīrākā krāpšana. Tas Zelta Drudzis vel tā, kādreiz paskatieties to mēslu, kas iet pa dienu apmēram nedēļu no vietas, es vienkārši nesaprotu smieties vai raudāt. No vienas puses nāk smiekli par katro pensionāri, kas tur tiek studijā un pasaka nepreizu atbildi un vel jo vairāk pa to spēles taktiku, kas tur notiek (liekas tā muzika, laika atskaite ir speciāla psihologu izstrādāta :D).

Link to comment
Share on other sites

Devil_Inside

Kā tad! Visus tiesā! Vai labāk publiski pakārt!

Domā ko runā. Vakaros rāda seksfilmas, kuras mazgadīgiem tīņiem izraisa slapjos sapņus. Tās arī vajag aizliegt un visus aktierus sūdzēt tiesā. Šitā čakarē mazos nabadziņus - knapi padsmit gadi, bet rokas jau tulznās.

Link to comment
Share on other sites

nja nu diemžēl nesaprot tauta kā tiek chakarēta ... un šādi loxotroni ir uz katra stūra .

Link to comment
Share on other sites

Man jau vairāk izskatās pēc tā, ka Tele2 vienkārši mēģinājuši tam pensim panākt pretī un uz savas peļņas rēķina veikuši to pirmo pārrēķinu, nevis tur kāda laža vai ļaunprātība.

Nu kaut kā nav dzirdēts, ka komersants tā vienkārši panāk pretī klientam un samazina rēķinu... Nav dzirdēts par tādu praksi.

Link to comment
Share on other sites

Īstenībā būtu pilnīgi normāli ka būtu iespēja aizliegt no pieslēguma zvanīt uz paaugstinātas maksas nr un sūtīt paaugstinātās maksas īsziņas.

Kaut kad lattelekoms tādu fīču piedāvāja. Cik saprotu mobīlo operatori nē - peļņu ta gribās.

 

Tavs apgalvojums neatbilst patiesībai:

LMT piedāvā 900-to tālruņu paaugstinātās maksas pakalpojumu aizliegšanu, norādot atļautos kodus (parasti internetbankas).

 

Nu kaut kā nav dzirdēts, ka komersants tā vienkārši panāk pretī klientam un samazina rēķinu... Nav dzirdēts par tādu praksi.

Kā nu nav dzirdēts. Tepat BOOTā ļaudis lielās, kā elkorā sarunājuši atlaidi.

Link to comment
Share on other sites

martinus

ir tak tāda lieta kā limits. man ja pārrunāju 50Ls lūdz iemaksāt kautkādu summu. neticu ka šie penši ir tik kruti ka jau atcelts limits:)

Link to comment
Share on other sites

Nū! Tās tikai kapeikas mūsu pensionāriem.

 

protams ka kapeikas, rekur vakar kartejais "socdarbinieks" palidzejis pensionareiz tikt vaļā no 4200 LVL :D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Es arī esmu Tele2 lietotājs, izmantoju plašu pakalpojumu klāstu - mobilo netu ar modemu, datu pieslēgumu telefonam, gana daudz arī visu ko apmaksāju ar īsziņām (jā, dārgi, bet drūmi ērti). Vairākuš mēnešus skrupulozi visu uzskaitīju un rēķināju līdzi līdz pēdējam santīmam - nekādu brīnumu rēķinā nebija. Vienreiz likās, ka esmu atradis dažus liekus latus, bet nekā, izrādījās, ka pats vien biju nokļūdījies. Nevaru iedomāties iemeslu, lai operators apzināti kādu čakarētu (ta taču ir tik viegli uzķert), tik lielam brendam reputācija tomēr ir zelta vērtē.

Link to comment
Share on other sites

Spēļu automātu zālēs un kazino ir aizliegts uzturēties personām jaunākām par 18 gadiem. Bet TV rādītās spēles ir tīrākās azartspēles, un ir pieejamas visiem, arī dienas laikā. Skaidrs, ka viņa sieva ir slima un atkarīga no azartspēlēm. Tāpēc jāmaksā vien ir.

Nav skaidra Tele2 rēķinu pārrēķināšana. Tad jau tas kantoris īsti nezin un nemāk aprēķināt. Nekad neslēgtos pie tā kantora. Tik daudz ir dzirdēts par apčakarēšanu. Lieku vienādības zīmi TELE2=Viasat.

Link to comment
Share on other sites

Laikam gan šinī gadījumā vecā kundzīte tiešām sazvanījusi pati, taču kad es savulaik sēdēju uz Tele2 pieslēguma, rēķini visai regulāri nāca simtos, un tika regulāri apstrīdēti un pārrēķināti, kas prasīja laiku un manus nervus. Tā ka Tele2 ir visai slīpēti pretekļi - ja man būtu (kā daudziem) ieslēgta automātiskā rēķinu apmaksa, tad naudiņa noripotu pat nemanot..

Link to comment
Share on other sites

Nesapratu, kādā sakarā TELE-2 aizsūtīja privātpersonas sarunu izdruku kaut kādam laikrakstam?!

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Interesanti, kas tā par rēķinu pārrēķināšanu? Vai tad nenotiek pakalpojumu fiksēšana?

Ar lattelekom šad tad sanāk pakasīties, bet tur bardaks.

 

Vispār nezinu, kas grib lietot tele2 - kam patīk p**t santīmus un ir hobijs regulāri kasīties par pakalpojumu kvalitāti.

 

Tele2 supports vispār ir kašmars. Vot cilvēkam neiet GPRS. Nu bļa, sazvanīt nevienu nevar, jo otrā galā sēž ciklisks autoatbildētājs. Ir mēģināts kaut caur 1188, lai savieno - bet tāpat aizsūta uz sasodīto autoatbildētāju.

 

Ir mums viens klients, kur viss ofiss sēž uz Tele2 (pārējie sēž uz LMT) un aktīvi izmanto GPRS pakalpojums. 3 mēnešu laikā n zvanus esmu saņēmis, ka neiet internets, neatrod serveri, kaut uz manu mobilo viss strādā. Arī tad ja iet, tad gļuko un cilvēki cenšas kaut ko nosūtīt veselu stundu. No visiem pārējiem >50 klientiem, kas izmanto LMT nekādi tādi marazmi nav un tikai ļoti retos gadījumos atsevišķos reģionos. A tele2 šādi čakari patstāvīgi - gan Rīgā, gan ārpus tās.

 

Nu labi, es jau iepriekš biju klientu brīdinājis, ka tādi sūdi var būt, tā kā vismaz mana atbildība noņemta.

 

Saucās biznesa klienti.... naudu ietaupa, bet laiku ne, kas pēc būtības maksā dārgāk.

Link to comment
Share on other sites

Tominjsh

man liekas, ka shobriid lielaakajai daljai laiks nemaksaa neko :D

uz 3 aptaujas emailiem - 1. zvaniija peec 3min, paareejie atbildeeja 10min laikaa...

unreal :D

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Tominsh

 

Nu bezdarbniekam, kas spaida mobilā podziņas, laiks neko nemaksā. Bet tomēr, ja truba izmantojas biznesam, tad laiks sit biznesam pa kabatu.

Link to comment
Share on other sites

Nu nez , peedeejo reiz uz klientu atbalsta liiniju ir zvaniits aptuveni pirms gada ,

un tad aatruma un iejuutiibas ( skan diivaini :mrgreen: ) liideris bija Tele2.

bet lai sagaidiitu LMT slaveno xxx076 atbildi naacaas gaidiit vismaz padsmit minuutes ( videeji)

var jau buut ka tagad kautkas ir mainijies...

Link to comment
Share on other sites

Kā nu nav dzirdēts. Tepat BOOTā ļaudis lielās, kā elkorā sarunājuši atlaidi.

Tomēr ir atšķirība, vai par atlaidi vienojas pirms pirkšanas/ pārdošanas vai arī atlaidi pieprasa/ piešķir tad, kad pakalpojums jau ir saņemts. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...