edmundos Ierakstīts Jūnijs 8, 2009 Share Ierakstīts Jūnijs 8, 2009 Tad nu sanācis ir tā, kad tel rēķins ir ap 200Ls. Bērni nedaudz aizrāvušies ar spēlēm(paaugstināts maksas pakalpojumi). Tad nu jautājums ir, kā varētu 100% pārlicināties, kad šie paqkalpojumi ir atslēgti. It kā ir zvanīts operatoram(BITE), bet viņi šos pakalpojumus nevar atslēgt . Tad nu ir dabūtas šo pakalpojumu sniedzējfirmu koordinātes un apzvanītas, un mutiski it kā šie pakalpojumi ir atslēgti. Bet bail ir par nākamo rēķinu. Esat tik laipni un padalieties, kā tikt no šāmarasma vaļā. Pieslēguma veidu nevaru mainīt(Bite 5). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Devil_Inside Jūnijs 8, 2009 Share Jūnijs 8, 2009 Sīkajiem pa pakaļu tā ka nedēļu nevar apsēsties! Lai siksna paliek starp jums, bet būs mācība. Telefonos ir tāda opcija kā Closed User Group, bet tā laikam nestrādā uz SMS. Link to comment Share on other sites More sharing options...
uldiss Jūnijs 8, 2009 Share Jūnijs 8, 2009 man līdzīgā gadījumā bija jānosūta noteiktas formas atteikšanās īsziņa. tās formu nosaka "pakalpojuma" sniedzējs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomy007 Jūnijs 8, 2009 Share Jūnijs 8, 2009 Studējam visu maksas pakalpojumu sniedzēju mājas lapu noteikumu sadaļas. Īpaši tās, kurās sīkiem burtiem rakstīts par iespējām attiekties no pakalpojuma. Divreiz. Ja kas neskaidrs, tad zvanam un prasam, kas un uz kādu nr. sms veidā ir jāsūta, lai atteiktos no pakalpojuma. Kaut kā apšaubu, ka atteikšanās mutiskā veidā ir 100% droša mūsu laikos.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brutto Jūnijs 8, 2009 Share Jūnijs 8, 2009 Sīkajiem pa pakaļu tā ka nedēļu nevar apsēsties! Lai siksna paliek starp jums, bet būs mācība. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Devil_Inside Jūnijs 8, 2009 Share Jūnijs 8, 2009 ...ieslēdzam FDN, ieliekam sarakstā numuru maskas, kas sākas ar +371... Step-by-step pamācība arī man nenāktu par ļaunu. To ideju ar +371 masku nesapratu. Vai tad paaugstinātās maksas numuri nevar būt ar +371? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knagis Jūnijs 8, 2009 Share Jūnijs 8, 2009 Vai tad tiešām operatori nepiedāvā iespēju atslēgt maksas īsziņas? Tāpat kā atslēdz 9000xxxx numurus? Kāds no operatoriem to ļauj, jo ir cilvēki, kam mobilais uz darbu un draugos albumu nopirkt nevar. Šitā atruna no Bites jau ir bullshits, vienkārši pelnīt gribas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
asgards Jūnijs 8, 2009 Share Jūnijs 8, 2009 lmt šitiem ira pussmuks variants, atlsēdz visus vai izveido whitelist ... piemēram bankas smsi nāk, a citi neiet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frenkers Jūnijs 8, 2009 Share Jūnijs 8, 2009 Likvidē visus izejošos un atstāj tikai ģimenes nummurus i sjo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
edmundos Jūnijs 8, 2009 Author Share Jūnijs 8, 2009 (labots) Paldies par padomiem no racionāliem līdz kardināliem. Protams audzināšanas stunda notika. Bet pēc viņu vārdiem sapratu, kad aktivizēsana notika caur nezinu vai pareizi iztekšos wapu, vai sērfojot. Vai tas ir iespējams? Labots Jūnijs 8, 2009 - edmundos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Exiic Jūnijs 8, 2009 Share Jūnijs 8, 2009 (labots) Bērniem priekšapmaksas karti un miers. Pazīstamiem ir tā, ka sīcim ir OKarte un kad beidzas kredīts, var uzzvanīt tikai senčiem, par to maksā senču Nr. Protams efektīgi ir vēl nogriest kabatas naudu attiecīgi, vai nu visu vai attiecīgo daļu pa telefonu. Lai iemācās kā lietas darās. Labots Jūnijs 8, 2009 - Exiic Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Jūnijs 8, 2009 Share Jūnijs 8, 2009 Es domāju, ka Exiic ieteikums ir visreālākais turpmākajai telefona lietošanai. Šajā gadījumā notiek "pašmācība" - sīkais iztērē limitu un uiss... nekam vairs nevar pazvanīt. Sitam pa jūtīgāko vietu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kitsune Jūnijs 8, 2009 Share Jūnijs 8, 2009 Vasara taa kaa - siici aizsuutaam uz laukiem govis ganiit, lai saprot, ko noziimee naudinju pelniit. Kaa reizi liidz rudenim chakli straadaajot 200 latinjus varbuut nopelniis (atkariigs no siicha vecuma arii) Link to comment Share on other sites More sharing options...
edmundos Jūnijs 8, 2009 Author Share Jūnijs 8, 2009 (labots) Jā. Un vēl vairāk - zināms gadījums, kad uz telefonu pienāca Push SMS - ziņa, kas tā vietā lai atvērtos, atvēra neta pārlūku un vuala'! Melodijas un bildes par 2Ls nedēļā... Vo vo, laikam tā arī bija. Bet baida nepārliecība vai šie pakalpojumi ir atslēgti. Protams saprotu, ka priekšapmaksas kartes ir labākais variants. Bet dotajā gadījumā svarīgi bija tikt pie jauniem telefoniem sīkajiem. Tos varēja ņemt bez mēneša maksas un uz 12. mēn. tikai ar pieslēgumu Bite 5. Labots Jūnijs 8, 2009 - edmundos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shampuns Jūnijs 9, 2009 Share Jūnijs 9, 2009 Tele2 ZZ klientiem pat par paaugstināto maksas pakalpojumu slēgšanu iekasē Ls 1.50. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIL Jūnijs 22, 2009 Share Jūnijs 22, 2009 Protams saprotu, ka priekšapmaksas kartes ir labākais variants. Bet dotajā gadījumā svarīgi bija tikt pie jauniem telefoniem sīkajiem. Tos varēja ņemt bez mēneša maksas un uz 12. mēn. tikai ar pieslēgumu Bite 5. Ja pastāvīgais pieslēgums mēnesī sagādā 200Ls mīnusu, ir ļoti prātīgi bērniem izsniegt jaunu priekšapmaksas karti, bet pastāvīgo pieslēgumu atstāt plauktā. Otra iespēja ir novērtēt telefona līgumsoda apmēru līguma tūlītējas laušanas gadījumā. Varbūt arī tas izmaksā lētāk? Teorētiski sarunu izdrukā var redzēt, kuri pakalpojumi sniedzēji ir snieguši pakalpojumus. Rakstām iesniegumus + saņemam atzīmi par saņemšanu. Ja pakalpojumsnākamajā mēnesī nav atslēgts, tad vēršamies PTAC. Link to comment Share on other sites More sharing options...
edmundos Jūlijs 2, 2009 Author Share Jūlijs 2, 2009 Ja pastāvīgais pieslēgums mēnesī sagādā 200Ls mīnusu, ir ļoti prātīgi bērniem izsniegt jaunu priekšapmaksas karti, bet pastāvīgo pieslēgumu atstāt plauktā. Yes, paldies VIL. Doma ir paņemt 2 amigo pāriet uz BiFri un pastāvīgo pāradresēt uz BiFri. Ceru visam vajadzētu būt oki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MartiniB Februāris 15, 2021 Share Februāris 15, 2021 jauns liimenis, 1897 uzliek uz skaitiitaaja, 2.9 euro nedeeljaa, bez klienta zinjas, vajag tikai numuru ievadiit Link to comment Share on other sites More sharing options...
vvv Februāris 15, 2021 Share Februāris 15, 2021 pirms 2 stundām , MartiniB teica: vajag tikai numuru ievadiit Kaut vai svešu? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaads Februāris 15, 2021 Share Februāris 15, 2021 gan jau atnāk kaut kāds sms, lai apstiprinātu to fīču Link to comment Share on other sites More sharing options...
MartiniB Februāris 15, 2021 Share Februāris 15, 2021 Pirms 29 minūtēm , kaads teica: gan jau atnāk kaut kāds sms, lai apstiprinātu to fīču Neatnaak, paarsteigumu veelaak reekjinaa iraudziiju Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stasss Februāris 15, 2021 Share Februāris 15, 2021 Neatceros kur, bet arī biju uzrāvies uz šāda. Par jauno pakalpojumu uzzināju saņemot rēkinu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaads Februāris 15, 2021 Share Februāris 15, 2021 nu tā jau var kādam smuki ieriebt, pats paliekot ēnā 😮 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Februāris 15, 2021 Share Februāris 15, 2021 Tā jau var randomā tos numurus tur čikāt iekšā un sildīt Islandes ekonomiku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MartiniB Februāris 15, 2021 Share Februāris 15, 2021 1 stundu atpakaļ, vvv teica: Kaut vai svešu? eerti, vai ne Link to comment Share on other sites More sharing options...
vvv Februāris 15, 2021 Share Februāris 15, 2021 Kas tur ērti? Bail paliek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Februāris 15, 2021 Share Februāris 15, 2021 Kaut kā neticās, iedo kāds savu numuru, lai var pārbaudīt. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jainit Februāris 15, 2021 Share Februāris 15, 2021 Saņēmi kādu apstiprinājuma SMS? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Februāris 15, 2021 Share Februāris 15, 2021 Pirms 27 minūtēm , e = d teica: iedo kāds savu numuru, lai var pārbaudīt. 112 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaads Februāris 15, 2021 Share Februāris 15, 2021 Pirms 49 minūtēm , e = d teica: Kaut kā neticās, iedo kāds savu numuru, lai var pārbaudīt. piedod, netīšam izdzēsu tavu numuru telefonā, uzraksti, kāds tev tur bija 😀 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MartiniB Februāris 16, 2021 Share Februāris 16, 2021 pirms 9 stundām , Jainit teica: Saņēmi kādu apstiprinājuma SMS? peec nedeeljas saaka naakt shaadas: Citēt Apmeklejiet http://ma3.co/login/2629/37120xxxxx lai iegutu Islandmob saturu. Cena:2.90EUR nedela. Lai apturetu,sutiet sms STOP AP uz 1897 support@islandmob.com viens gan izbriina, kaa vinjiem izdodas iztureet tik lielas pauzes, pie instrumenta iespeejaam graabt shaupeleem https://ltv.lsm.lv/lv/raksts/02.10.2018-bistamais-cetrciparu-numurs-1897.id140739/ citaats no https://www.bite.lv/lv/mobila-satura-pakalpojumi Citēt Mobilā satura pakalpojumiem var pieteikties gan sūtot SMS, gan internetā, gan veicot zvanu. kraapshana organizeetaa grupaa, bet atbildiigaas iestaades pieklaajiigi atkrataas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anonīms Alkoholiķis Februāris 16, 2021 Share Februāris 16, 2021 (labots) No tor sasùtīt visus iespèjamos tel nr 2xxxxxxx, un àtri vien viņiem sabirs tik daudz sūdzību, ka vietējie pakalpojumu sniedzēji viņus nobloķēs vai maksājumu pakalpojumu provaideris izbanos. Labots Februāris 16, 2021 - Anonīms Alkoholiķis Link to comment Share on other sites More sharing options...
MartiniB Februāris 17, 2021 Share Februāris 17, 2021 pirms 23 stundām , Anonīms Alkoholiķis teica: vietējie pakalpojumu sniedzēji viņus nobloķēs kameer likums to neprasa, tas nenotiks, operatori ir "doljaa", pirmkaart, sanjemot procentu par starpniekoshanu, otrkaart, pirmais risinaajums, kuru operatori piedaavaa, ir "paaugstinaatas maksas pakalpojumu blokjeeshana", protams par maksu. un treshkaart, vairumam cietusho eertaak ir samaksaat un aizmirst. es gan varu sviniigi pazinjot par veiksmiigaaku iznaakumu - pee igstoshas sarakstes mans.tele2 portaalaa vakar sanjeemu zvanu, kuraa vienojaamies par bezmaksas "paaugstinaatas maksas pakalpojumu blokjeeshana" pakalpojuma piesleegshanu visiem liigumaa esoshajiem numuriem. 9 euro moraali jau bijaam gatavi norakstiit un vairaak nekasiities, tas teeree gan laiku gan nervus. shoriit e-pastaa sanjeemu shaadu paarsteigumu, hop, protams veel nevar teikt, bet aina nu jau ir gaishaaka Citēt Hello, Thank you for your email. We’ve looked into the number and it was subscribed to a mobile content. After reviewed your case and as a gesture of goodwill, we’ve agreed on a refund. Please take note that refund might take 2-4 weeks to process and will reflect directly in your billing statement with Tele2 depending on your billing cycle. Thank you. Regards, Vincent 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!