aywars Ierakstīts Jūnijs 4, 2009 Share Ierakstīts Jūnijs 4, 2009 Sveiki! Darbi padarīti, sagribējās arī kādu filmu paskatīties, bet atklāju, ka nav tā īsti, ko skatīties.. Filmas no IMDB top 250 lielākoties redzētas vai ir pārak vecas.. Nu tad lūdzu iesakiet filmas, 1995 - 2008(9) gadam (vecākas esmu pamanījis, ka nesaista), kas ir idejiski līdzīgas šīm: Eternal Sunshine of the Spotless Mind American Beauty Catch Me If You Can / The Thomas Crown Affair Click Groundhog Day The Bucket List Office Space Gran Torino Īsak sakot: drāmas, sakarīgas komēdijas (cerības jau droš vien mazas.. patīk humors "The Office" stilā), normāli detektīvi / piedzīvojumi.. Paldies liels! Link to comment Share on other sites More sharing options...
legaciie Jūnijs 4, 2009 Share Jūnijs 4, 2009 Blown Away (1994), pats pirms pāris dienām noskatījos, filma laba. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aywars Jūnijs 4, 2009 Author Share Jūnijs 4, 2009 Nu šī redzēta nav, bet pēc apraksta sķiet tāds vairāk "bojaviks", trilleris.. nav īsti pareizais žandrs.. bet paldies par ieteikumu! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Red Jūnijs 4, 2009 Share Jūnijs 4, 2009 Yes Man ir laba. Link to comment Share on other sites More sharing options...
legaciie Jūnijs 4, 2009 Share Jūnijs 4, 2009 Yes Man ir laba. Vot jā, tā ir laba filma +1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
aywars Jūnijs 4, 2009 Author Share Jūnijs 4, 2009 Jā, piekrītu, ka laba.. bet diemžēl (par laimi) jau redzēta kinoteātrī.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
legaciie Jūnijs 4, 2009 Share Jūnijs 4, 2009 (labots) Pineapple Express (2008) - komēdija Crank: High Voltage (2009) - komēdija Sex Drive (2008) - komēdija Into the Blue (2005) - laba piedzīvojumu filma Jumper (2008) - arī laba piedzīvojumu filma Role Models (2008) - komēdija Seven Pounds (2008) - drāma Un vēl būtu kaudze filmu ko ieteikt, bet te iesākumam būs pietiekami. Labots Jūnijs 4, 2009 - legaciie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lee Jūnijs 4, 2009 Share Jūnijs 4, 2009 Revolutonary road Children games (laikam "bērnu spēlītes" karoč... abas ar Keitu Vinsletu... IMHO viņas šedvri) Burn after reading My blueberry nights ( ja romantisks noskaņojums ) kko noteikti aimirsu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gliemis Jūnijs 4, 2009 Share Jūnijs 4, 2009 Marley and me .. Man ļoti patika .. Caroline, Twilight, Crank, Paul Blart Mall Cop u.c Link to comment Share on other sites More sharing options...
aywars Jūnijs 4, 2009 Author Share Jūnijs 4, 2009 (labots) Pinapple Express atkal jau ir redzēta, a Crank vēl navīsti dabūjama.. taču cilveki runā, ka esot sliktaka par pirmo.. Tā kā man pirmaa arī bija tā so, so, tad domāju nav vērts.. Vēl kādi ieteikumi? :-) Lee, labi domu uzķēri manējo.. bet diemžēl arī šīs filmas jau ir redzētas.. Marley and Me.. tur es bez maz vai apraudājos labaa filma, tiešām.. Vienīgā neredzētā ir Caroline.. bet es īsti nesapratu par kuru filmu iet runa.. Varētu precīzu linku (IMDB) iedot lūdzu? Labots Jūnijs 4, 2009 - aywars Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gliemis Jūnijs 4, 2009 Share Jūnijs 4, 2009 Jā es arī gandrīz beigā sapraudājos .. Skatāms un patiess gabals. It īpaši tiem kuriem ir bijuši suņi. http://www.rottentomatoes.com/m/coraline/ Tāda forša animācija. Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Jūnijs 4, 2009 Share Jūnijs 4, 2009 no zinātniskās fantastikas+ trilleris sērijas - The prestige un Sphere Link to comment Share on other sites More sharing options...
aywars Jūnijs 4, 2009 Author Share Jūnijs 4, 2009 (labots) OK, paldies, Caroline jau ieliku savaa saraxtaa.. bet gribētos arī ko neanimētu Prestige atkal jau redzeeta.. Bet Sphere varētu buut skatiishanas veerta.. pamekleshu Labots Jūnijs 4, 2009 - aywars Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lee Jūnijs 4, 2009 Share Jūnijs 4, 2009 Lūk šo filmu ir vērts noskatīties, tikai nezinu vai dabūsi: http://arsenals.lv/a/2855 Vispār, ir vērts parakņties arhīvos: http://arsenals.lv/c/archeology/filmas Protams, laikietilpīgi un bez garantijām, ka dabūsi, bet Arsenāls ir Arsenāls... Lai veicas! Link to comment Share on other sites More sharing options...
legaciie Jūnijs 4, 2009 Share Jūnijs 4, 2009 (labots) Hancock (2008), bet to laikam visi ir redzējuši. Iron Man (2008) Labots Jūnijs 4, 2009 - legaciie Link to comment Share on other sites More sharing options...
kristaps_83 Jūnijs 4, 2009 Share Jūnijs 4, 2009 (labots) Netaisot jaunu topiku, gribētos filmas kā "no country for old men" vai kwenty tarantino" režisētas. piedodiet par izrunu Paldies maize! kwenty tarantino - sito laikam biju domājis ka režisors, bet laikam aktieris. Bija kautkāds līdzīgs režisors laikam. Varbūt ko jaucu. Labots Jūnijs 4, 2009 - kristaps_83 Link to comment Share on other sites More sharing options...
aywars Jūnijs 4, 2009 Author Share Jūnijs 4, 2009 (labots) Henkoks un Ironman nav mans milakais zhanrs.. nu bet redzeetas taapat... eh.. kaa gribaas kadu labu, neredzeetu filmu tagad atrast Sex Drive (2008) - komēdija Into the Blue (2005) - laba piedzīvojumu filma Jumper (2008) - arī laba piedzīvojumu filma Role Models (2008) - komēdija Seven Pounds (2008) - drāma Visas ir redzētas Vari sviitrot aaraa Labots Jūnijs 4, 2009 - aywars Link to comment Share on other sites More sharing options...
maize Jūnijs 4, 2009 Share Jūnijs 4, 2009 21 grams Apocalypse Now upz, ši par vecu The Big Lebowski Dead Man Black Hawk Down The Departed kristaps_83 vai tad tik grūši apskatīt: http://www.imdb.com/name/nm0001053/ http://www.imdb.com/name/nm0000233/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
mazuliitis Jūnijs 4, 2009 Share Jūnijs 4, 2009 Baigi parsmejos skatoties amerikanu piraga visas dalas, tad nu ludzu ieskaiet ko loti lidzigu Link to comment Share on other sites More sharing options...
itanium Jūnijs 4, 2009 Share Jūnijs 4, 2009 (labots) http://www.imdb.com/title/tt0454921/ Pats mēģinu tikai drāmas skatīties, kaut kā vairāk piesaista. Vēl ļoti jauka ir http://www.imdb.com/title/tt0490204/ nepierasti Sandleram Labots Jūnijs 4, 2009 - itanium Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cody Jūnijs 4, 2009 Share Jūnijs 4, 2009 (labots) The Million Dollar Hotel. Satriecoša mūzika. Vēl protams Pludmale. Arī satriecoša mūzika. Labots Jūnijs 4, 2009 - Cody Link to comment Share on other sites More sharing options...
maize Jūnijs 4, 2009 Share Jūnijs 4, 2009 Baigi parsmejos skatoties amerikanu piraga visas dalas, tad nu ludzu ieskaiet ko loti lidzigu Izlasi "Zaļo zemi" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verneris Jūnijs 4, 2009 Share Jūnijs 4, 2009 (labots) Knocking On The Heavens Door http://www.youtube.com/watch?v=ROn_6LClThE Kidulthood un turpinaajums Adulthood Green Street Hooligans American History X Gaidu atsauksmes! Labots Jūnijs 4, 2009 - V.I.P. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gliemis Jūnijs 4, 2009 Share Jūnijs 4, 2009 Nārnijas Hronikas abas daļas patika. Tad vēl pirms pāris dienām noskatījos Whale Wars ( discovery kodumentālais raidījums ar 7 sērijām ) diezgan interesants. No filmām vēl ir Cloverfield, You Don't Mess With The Zohan, Tropic Thunder, Four Brothers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aywars Jūnijs 4, 2009 Author Share Jūnijs 4, 2009 http://www.imdb.com/title/tt0454921/Pats mēģinu tikai drāmas skatīties, kaut kā vairāk piesaista. Vēl ļoti jauka ir http://www.imdb.com/title/tt0490204/ nepierasti Sandleram Abas redzeetas, diemzheel.. bet nu man arii patika.. Īsak sakot, vieniiga neredzeeta no mineetajaam ir "Dead Man".. uz to arii uzmetiishu aci.. paldies.. Labas filmas iesakat, paldies.. bet esmu redzejis tik daudz.. tapec jau arii prasu peec paliidziibas Paldies par atsauciibu! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lee Jūnijs 4, 2009 Share Jūnijs 4, 2009 (labots) Tā vo! Atcerējos vēl dažas labas: Vicky, Cristina Barcelona. Almodovara filmas... (paskaties moš kādu neesi redzējis) Prestige The Illusionist (ar Edvardu Nortonu, nice one!) The science of sleep (un vispār filmas ar Gael Garcķa Bernalu) Tas ir laikam viss labākais, ko pēdējo - 3 gadu laikā esmu redzējis un spēju atcerēties +neskaitot tādas "kulta" filmas kā Slumdogs, Bābele vai Parfīms. +Blow ar Depu - ja neesi redzējis must have! + Trainspotting + Pay it forward Labots Jūnijs 4, 2009 - Lee Link to comment Share on other sites More sharing options...
legaciie Jūnijs 4, 2009 Share Jūnijs 4, 2009 (labots) Nārnijas Hronikas abas daļas patika. Tad vēl pirms pāris dienām noskatījos Whale Wars ( discovery kodumentālais raidījums ar 7 sērijām ) diezgan interesants. No filmām vēl ir Cloverfield, You Don't Mess With The Zohan, Tropic Thunder, Four Brothers. Arī noskatījos Whale Wars pirmo sezonu, baigi patika. Labots Jūnijs 4, 2009 - legaciie Link to comment Share on other sites More sharing options...
kvass Jūnijs 4, 2009 Share Jūnijs 4, 2009 Gaja Ričija Lock, Stock and Two Smikong Barrels Snatch Šīs varbūt arī pēc žanra nav tas, ko meklē, bet ieteikt noteikti varu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verneris Jūnijs 4, 2009 Share Jūnijs 4, 2009 Gaja Ričija Lock, Stock and Two Smikong Barrels Snatch Šīs varbūt arī pēc žanra nav tas, ko meklē, bet ieteikt noteikti varu +1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
aywars Jūnijs 4, 2009 Author Share Jūnijs 4, 2009 (labots) V.I.P... Kidulthood nav redzeeta, un otra dalja arii.. paldies! jau ir saraxta Lee.. Paldies par The science of sleep, izsklausaas interesanti Pārejas gan redzētas (ja neskaita tā režisora filmas..).. Labots Jūnijs 4, 2009 - aywars Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cody Jūnijs 4, 2009 Share Jūnijs 4, 2009 Kā var aizmirst "Lubene". Link to comment Share on other sites More sharing options...
legaciie Jūnijs 4, 2009 Share Jūnijs 4, 2009 (labots) The Hurt Locker (2008) Echelon Conspiracy (2009) Miss March (2009) - komēdija, pats skatījos iekš DVDSCR, šķiet ka labā kvalitātē vēl nav. Labots Jūnijs 4, 2009 - legaciie Link to comment Share on other sites More sharing options...
M@R$$ Jūnijs 4, 2009 Share Jūnijs 4, 2009 (labots) nothing to lose ieteicams pameklēt rus dublējumu tropic thunder, zohan .. no thanks Labots Jūnijs 4, 2009 - M@R$$ Link to comment Share on other sites More sharing options...
itanium Jūnijs 4, 2009 Share Jūnijs 4, 2009 Hurt Locker tīri garlaicīga, bet nu beigas labas. Parādīja jēgu tai filmai Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volodja Zavituškins Jūnijs 4, 2009 Share Jūnijs 4, 2009 Tā, tā. Ja patika Eternal Sunshine Of The Spotless Mind - viena no retajām filmām, kurā Džims Kerijs ir nopietns, tad gan jau patiks arī vēl viena filma, kurā viņš ir nopietns - Truman Show. Bet nu, kas vēl. In Bruges, Blindness, Wristcutters A Love Story, Forrest Gump, Delicatessen, The Terminal, Catch Me If You Can, Big Fish, A Beautiful Mind, Hot Fuzz, The Science of Sleep, Cashback, The Royal Tenenbaums, Garden State, Requiem for a Dream, Everything Is Illuminated, Trainspotting, Being John Malkovich.. Kaut kā tā izskatās mans mīļāko filmu saraksts. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rabarbers Jūnijs 4, 2009 Share Jūnijs 4, 2009 Immortel ad vitam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athlons Jūnijs 4, 2009 Share Jūnijs 4, 2009 pēdējais, ko noskatījos - Constantine (2005)... imho ir vērts... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Destructo Jūnijs 4, 2009 Share Jūnijs 4, 2009 Cidade de deus. The prestige. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Jūnijs 4, 2009 Share Jūnijs 4, 2009 (labots) Pēdējā laika mana top filma ir The Greatest Game Ever Played. Pašas beigas īpaši adrenalīnu uzdzen Labots Jūnijs 4, 2009 - mezhavecis Link to comment Share on other sites More sharing options...
aywars Jūnijs 4, 2009 Author Share Jūnijs 4, 2009 Tā, tā. Ja patika Eternal Sunshine Of The Spotless Mind - viena no retajām filmām, kurā Džims Kerijs ir nopietns, tad gan jau patiks arī vēl viena filma, kurā viņš ir nopietns - Truman Show. Bet nu, kas vēl. In Bruges, Blindness, Wristcutters A Love Story, Forrest Gump, Delicatessen, The Terminal, Catch Me If You Can, Big Fish, A Beautiful Mind, Hot Fuzz, The Science of Sleep, Cashback, The Royal Tenenbaums, Garden State, Requiem for a Dream, Everything Is Illuminated, Trainspotting, Being John Malkovich.. Kaut kā tā izskatās mans mīļāko filmu saraksts. Truman Show, protams, arii ir redzeeta... Bet vispar ljoti labs saraxts izskataas.. Neesmu redzeejis Blindness, Wristcutters A Love Story (šī varēu buut laba ), The Science of Sleep (paldies LEE, kas sho jau ieteica, taa ir patieisiba shobriid mans favoriits).. Cashback, The Royal Tenenbaums, Everything Is Illuminated Liels tev paldies, te filmu man pietix uz visu nedeljas nogali Cidade de deus.The prestige. Constantine Redzētas arī.. Constantine ne visai.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts