Jump to content

Veloserviss


Recommended Posts

Iesakiet ludzu kadu normalu veloservisu, kurs nebutu visai talu no rigas centra/maskavas ielas salapils virziena. (cik man bija ieteikushi viens labs bija blakus TC Dole, tachu tagad braucot garam nemaniju, izskatas ka ir ciet)

 

Pats ritens ir diezgan vecs noname mtb, kuram vel ne reizi nav veikta apkope, bet nu ta ka viss sacis (gluzi nevar teikt ka peksni sacis, jo grab jau gadiem ilgi :D) grabet/chikstet gribas savest kartiba.

 

pamāciet mani latviešu valodas gramatikas lietošanā velobrauceji!

Edited by powah
Link to comment
Share on other sites

Volodja Zavituškins

Kas Tev grab un čīkst?

 

Izmazgā ķēdi/zobratus ar kaut kādu tam paredzētu tīrītāju, tad saeļļo.

Vēl var saregulēt ātrumus un brauc.

 

 

Ja vien tur nekas nav ļoti sajāts, tad vajadzētu ripot, ka prieks.

Edited by maksvels
Link to comment
Share on other sites

Divreiz esmu atdevis ZZK servisā pie Mēbeļu nama. Nav tādā vietā, kur gribēji. Bet nu profilaksi uztaisīja kā nākas.

 

Tikai smērēšana un tīrīšana ne vienmēr palīdz. Ja daudz braukts, jāmaina ķēde un aizmugurējie zobrati, ja bieži braukts uz viena pārnesuma. Bremžu kluču gumija ar gadiem paliek cieta, nebremzē un izdod pretīgas skaņas. Spieķi ar jāpārvelk, lai nav astotnieks un ola.

Ķēdes eļļošanai iesaku pirkt pūšamo smērvielu ar vasku. Smiltis klāt neķeras un nečīkst.

Link to comment
Share on other sites

kristaps1080

Uz Maskavas ielas, tieši pretī Mego veikalam, kas ir pirms Doles ir 3 divpadsmitstāvenes un vidējajā ir Velo serviss, kur ir sakarīgi cipari visam un taisa šie arī labi.

Link to comment
Share on other sites

Nu lol, ar tādām lietām nodarbojos tikai pats. Patīk un naudu ietaupu. Ķēde/zobrati par mašīneļļu nesaka neko sliktu un gultņi ar smago mašīnu vazelīnu arī griežās, ka prieks. Veco eļļu/smērvielas ar lupatu notīru, nekādi noņēmēji nafig nav vajadzīgi.

Edited by cash^
Link to comment
Share on other sites

Volodja Zavituškins
Divreiz esmu atdevis ZZK servisā pie Mēbeļu nama. Nav tādā vietā, kur gribēji. Bet nu profilaksi uztaisīja kā nākas.

 

Tikai smērēšana un tīrīšana ne vienmēr palīdz. Ja daudz braukts, jāmaina ķēde un aizmugurējie zobrati, ja bieži braukts uz viena pārnesuma. Bremžu kluču gumija ar gadiem paliek cieta, nebremzē un izdod pretīgas skaņas. Spieķi ar jāpārvelk, lai nav astotnieks un ola.

Ķēdes eļļošanai iesaku pirkt pūšamo smērvielu ar vasku. Smiltis klāt neķeras un nečīkst.

 

 

Jā, iekš ZZK čaļi labi sataisa.

Nav bijušas problēmas.

Pastāvīgi pie viņiem braucu - gan uz veikalu, gan servisu.

 

Nu, daudz jābrauc, lai bez variantiem vajadzētu mainīt ķēdi/zobratus.

 

Un ja bremzes čīkst, tad nu..

Bremžu klučus nomainīt ir tiešām vienkārši.

Edited by maksvels
Link to comment
Share on other sites

ZZK ir dārgākais iestādījums Latvijā, nu vismaz pirms gadiem diviem bija. Piecas vasaras braucu bieži un daudz mainītas ir tikai bremžu troses un bremžu kluči. Vēl pedāļi saplīsa, bet tie bija lēti plastmasas mēsli. Zobratus un ķēdi tiešām ir grūti nojāt, braucot arī vienā robā.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Nopērkot vellapēdu, pēc vairāku gadu stāvēšanas, nomainīja troses ZZK servisā Purčikā. Cenrādis nu tāds paliels.

 

Nesen noplīsa riepa un tad atradu vienu lēto servisu pie Dienvidu tilta pie viena večuka. Pa 2.5Ls man jaunu kameru uzmontēja.

 

Tagad briest ķēdi ar visiem zobratiem mainīt. Var jau pats ņemties, ja vien ir štrumentu kolekcija, kā arī detaļas tāpat jābrauc pirkt.

Link to comment
Share on other sites

Var jau pats ņemties, ja vien ir štrumentu kolekcija, kā arī detaļas tāpat jābrauc pirkt.

 

Detaļām pakaļ jābrauc, bet ritenis nav jāved līdzi, jāatstāj un pēc tam vēl jāsavāc. Un par štrumentiem manam sencim ir labs teiciens: "Visu var sataisīt ar izolācijas lenti un labi daudz mātes vārdiem" :smile2: Neko daudz jau nevajag, 6-kanšu komplektu un pāris uzgriežņu atslēgas.

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_
...Zobratus un ķēdi tiešām ir grūti nojāt, braucot arī vienā robā...

Man pašam šķiet, ka velo nejāju, bet aizmugurējos zobratus (vispār lietoju lielākoties tikai divus no astoņiem) nācās mainīt jau pēc 2 kkm.

Paši zobrati pie ZZK ~10 Ls, maiņa 2 Ls. Pats nomainīt nevarēju, jo tur speciālo atslēgu vajag.

Edited by _dunduks_
Link to comment
Share on other sites

Latgalītē lai sapirtu visas vajadžigās atslēgas max jāiegulda ~ 15 - 20 Ls un nevajadzēs velo nekur vest. Kad katko vajadzēs varēs visu pats sačibināt. Tā "speciālā" atslēga lai noņemtu "zvaigzi" ( kluci ar dauziem zobratiem ) latgalītē var babūt par 3 Ls ;)

Link to comment
Share on other sites

Latgalītē lai sapirtu visas vajadžigās atslēgas max jāiegulda ~ 15 - 20 Ls un nevajadzēs velo nekur vest. Kad katko vajadzēs varēs visu pats sačibināt. Tā "speciālā" atslēga lai noņemtu "zvaigzi" ( kluci ar dauziem zobratiem ) latgalītē var babūt par 3 Ls ;)

gliemis - zini daudzi kas paši taisa riteņus saņemot to atpakaļ no profesionāla meistara ir ļoti izbrīnīti par to kā ritens iet.

Ne visi var un ne visi grib. Es arī lai arī daudz ko ritenim pats taisu, bet tomēr daudz lietas labāk dodu taisīt meistaram.

Tak vispār jātiek vaļā no "es pats" kompleksa, tas nav nekas labs jo īpaši tehnikas jomā.

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Da tas no padomijas laikiem, kad visi bija masķer na vse ruki un Toļiks garāžā par polšu salabot varēja jebko. Padomijas sen vairs nav, bet attieksme palikusi.

Protams ja tiek iepirkts rumaks par 2 simtiem, tad nekas specifisks nu tiešām nav vajadzīgs, lai pamainītu bremžu klučus vai kādu trosi un to tiešām var veikt katrs pats, kam rokas nav galīg greizas un pa rokai pāra štrumenti, bet ja tiek iegādāts velo par jau 5, 6 un vairāk sotaki, tad šitos "oj es pati gudra un visu māku" vajadzētu aizmirst. Gribu redzēt, kā lielie spečuki garāžās regulēs stiprību priekšējam gaisa amītim bez speciāla pumpīša, kā spēs noregulēt hidraulisko bremžu sistēmu vai kā mainīs pedāļu centru, kas maksā ap 50 laņiem u.t.t..

 

Vienkārši reizēm, kad rokās nonāk šādu te garāžu speciālistu "meistarojumi", tad mati ceļas stāvus redzot ar kādām stulbībām cilvēki tik nenodarbojas, tā vietā, lai nečakarētu sev smadzenes un 20 latiņus atdotu meistaram normālā servisā pretī saņemot sačinītu velo.

Link to comment
Share on other sites

Nav jau nekādas nozīmes cik maksā velo. Visiem ir + / - vienāda sistēma. Protams ar hidrauliku ir malziet sarežģītāk, bet palasot informāciju dažādu visu var ātri iemācīties. Speciālais dakšas pumpis maksā vidēji 15 ls ( veikalos ).

 

Ja kāds kautko nesaprot varu visu privāti apskaidrot par velo labošanu ( laboju savus un paziņu riteņus jau vairākus gadus ). ;)

Link to comment
Share on other sites

nekad neesmu vedis un nevedīšu... nedz riteni un daļēji arī auto ( izņemot auto elektroniku un specializētas lietiņas )

Noperc eļļiņu...

Saeļļo un izčeko visas kustīgās detaļas.

Pievelc kas velkams.

.

.

manuprāt - Pilnībā lieki izsviesta nauda.

Edited by Aspire
Link to comment
Share on other sites

Pa 2.5Ls man jaunu kameru uzmontēja.

 

 

Šito jau nu gan varēja vēsā mierā pats.. it īpaši, jo nav zobrati un spriegotājs jāčakarē..

 

2,5 kādreiz maksāja jauna KendaTube..

Link to comment
Share on other sites

Uz trek veloservisu, tas kas centraa netaalu no brivibas ielas neieteiktu nevienam neko pirkt ne iet, nopirku divriteni, saluuza zem seedekla skruuve, atnaacu pie viniem teica ka nekur taadu nedabushot, ka jaamaina visa stute ar sedekli, atnaacu pie vinu tehnikja, vins pateica ka taa nav vinu vaina, pajautaja vai skruvejot salauza? pateicu ka nee, pateicu kaa bija, braucu no kalna un nolauza. viniem viss pie kajas teica ja grib tad suudzass. aizagaaju uz veikalu "skruvju skruves" tur pamekleja skruvi, ir taada. taakaa tur straadaa ne visai kompetenti darbinieki it ipasi tas vecais meistars kurs neko nesajedz

Link to comment
Share on other sites

JuutpaudisMaigcilveeks

Es arī uzskatu ka ļisapēds ir tā lieta, kas katram vecim būtu jāmāk izjaukt un visu sataisīt.

Štrumi iekļaujas Ls10 robežās.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Visko pats var izdarīt - savā laikā ne tik vien esmu jaucis un licis kopā. Bet ja man pusrīgai cauri maskačkai (mīkstais pie darba iestājās) jāstum vellapēds ar cauru riepu uz māju, pēc tam kratīties uz bodi pēc jaunas kameras un vēl meklēt štrumentus...sorry veči, tad labāk aizvedu uz servisu, kur 10 min laikā atrisina problēmu.

 

Laiks ir nauda.

Link to comment
Share on other sites

Ak jā runājot par lietu , iesaku aiz deglava tilta veloveikals. Tur ir meistars vārds šķiet bija Aigars. Kas taisa pie viņa , ir ļoti apmierināti. Cik zinu cilvēki no MTB čempionāta arī pie viņa taisa savus braucamos.

Top of the tops IMHO no mehāniķiem protams ir Arkādijs Svece, bet pie viņa tikt laikam būs pagrūti bez pazīšanās.

Link to comment
Share on other sites

Kā tur ir ar tām bremžu uzlikām, uzliku jaunas shimano priekšā un kamēr vēl rasa uz rata virsū čīkst tā, ka skan pa visu rajonu. Virzienu uzliku pareizo kā parādīts zīmējumā, arīd diskam pieguļ vienmērīgi ar visu virsmu. Kas ir nepareizi? Aizmugurējās nečīkst.

 

P.S

Ļoti labs serviss un par demokrātiskām cenām ir uz Burtnieku un Laimdotas ielas stūra,viens no pirmajiem veikaliem Latvijā, kas sāka tirgoties ar MTB, bet neesmu pārliecināts, ka šie vēl tur strādā.

Edited by andza
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Sākotnēji arī priekšējās briesmīgi čīkstēja. Tomēr kluču horizontālo leņki nedaudz pamainot no tās skaņas varēja tikt vaļā.

Link to comment
Share on other sites

Atradu, 5. punkts.

 

http://www.ehow.com/how_14160_replace-bikes-brake.html

 

Uz iepakojuma bija uzzīmēts, ka uzlikas aizmugurējai daļai ir jāpieskaras diskam pirmajai.

 

Un vēl tiem, kas visu dara paši:

 

http://www.bikewebsite.com/repair-bike-index.htm

Edited by andza
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

atrakstos,

 

kadu laicinu atpakal biju taja servisa kas atrodas daudzstavu majas pagraba blakus TC Dolei

 

nokasa 20ls par apkopi, bet nu pec tam ar manu pusdzivo velo bij daudz patikamak braukt, var teikt esmu apmierinats

 

isti jau nav ar ko salidzinat, bet subjektivi iesaku :) meistars tads jauns chalis, izskatas prasmigs sava lieta, ja kas riposu atkal uz turieni, tachu izskatas ka drizak japerk jauns velopeds

Link to comment
Share on other sites

Guest Kasparz

Labākais velomeistars esi tu pats. Jo tikai tu pats spēsi saregulēt velo pēc savām vajadzībām.

Link to comment
Share on other sites

  • 12 years later...

Kāds var ieteikt veloservisu Rīgā, kur var diagnosticēt/salabot e-baiku?

 

Muterītei vecajam Sparta ION problēma, ka displejā rādās e00004 kļūda. Manuālis saka ka kļūda rādās, ja mēģina mīties ar piespraustu lādētāju.

https://www.yumpu.com/en/document/read/7072689/ion-manual-batavus

 

 

Edited by AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Pirms 33 minūtēm , AndrisBB teica:

Kāds var ieteikt veloservisu Rīgā, kur var diagnosticēt/salabot e-baiku?

 

Muterītei vecajam Sparta ION problēma, ka displejā rādās e00004 kļūda. Manuālis saka ka kļūda rādās, ja mēģina mīties ar piespraustu lādētāju.

https://www.yumpu.com/en/document/read/7072689/ion-manual-batavus

pirms meklēt meistaru iepūt WD40 lādēšanas kontaktā.  Ja tur ir ticis ūdens iekšā WD40 var labi palīdzēt.

 

Just now, zeds teica:

pirms meklēt meistaru iepūt WD40 lādēšanas kontaktā.  Ja tur ir ticis ūdens iekšā un ir īsais (kas varētu izskaidrot šo kļūdu) WD40 var labi palīdzēt.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...