Shampuns Ierakstīts Janvāris 12, 2009 Share Ierakstīts Janvāris 12, 2009 Neesmu pārliecināts, ka tas ir jaunums, bet ZZ tagad var mainīt tarifu plānus ar SMS palīdzību, līdzīgi kā OKartei. Kā arī ir definēti četri pastāvīgi tarifu plani. Man šķiet, ka "Brīvais" līdz šim nebija dzirdēts - vienāds tarifs uz visiem operatoru tīkliem. Avots. Vienīgais, kas nepatīk - tie ir uzskaites/faktiskie tarifi, kas neļauj pilnvērtīgi salīdzināt operatoru piedāvājumus. Izvēlies un aktivizē sev izdevīgāko tarifu ar vienu īsziņu! Zelta Zivtiņa piedāvā visizdevīgākos un katra vajadzībām piemērotākos tarifu plānus, kurus ir ērti pieslēgt un lietot – tikai ar vienas īsziņas palīdzību! Noskaidro, kurš tarifu plāns tev ir vispiemērotākais un aktivizē to, vienkārši nosūtot īsziņu ar konkrētā tarifu plāna nosaukuma pirmo burtu uz numuru 1616. Maksa par tarifu plāna maiņu ir Ls 0,45 (uzskaites tarifs. faktiski sms cena ir mazāka, ņemot vērā atjaunošanas kartes bonusus). Pamattarifs ir katras Zelta Zivtiņas sākuma tarifu plāns. Tajā ir apvienoti Zelta Zivtiņas klasiskie piedāvājumi – ienākošā zvana bonuss, atlaides, zvanot 3 draugiem, ZZ Atlaižu programma, kā arī visas lielākā un draudzīgākā sarunu tīkla priekšrocības. Vairāk par tarifu lasi šeit. Nulles tarifs ir īpaši izdevīgs tiem, kuri daudz zvana un ilgi runā Zelta Zivtiņas un Tele2 tīklā. Ar Nulles tarifu zvani vairāk nekā 1 100 000 jauku cilvēku par Ls 0,00 minūtē – laiks apstājas, un tavas sarunas var būt īpaši garas, jo maksāsi tikai par savienojumu. Aktivizē Nulles tarifu, sūtot N uz 1616. Vairāk par tarifu lasi šeit. Mazais tarifs ir īpaši izdevīgs tiem, kuri daudz zvana, bet nerunā ilgi. Sarunu tarifi Tele2 un citos tīklos vienmēr būs mazi. Ar Mazo tarifu vari arī izmantot 3 draugu pakalpojumu, ienākošā zvana bonusu un ZZ Atlaižu programmu! Aktivizē Mazo tarifu, sūtot M uz 1616. Vairāk par tarifu lasi šeit. Brīvais tarifs ir īpaši izdevīgs tarifu plāns tiem, kuri zvana vienlīdz daudz uz visu operatoru tīkliem. Tev nav jādomā, uz kāda operatora numuru esi piezvanījis, jo tarifi uz visu Latvijas operatoru tīkliem ir vienādi. Brīvā tarifa lietotāji var izmantot ZZ Atlaižu programmas atlaides un saņemt ienākošā zvana bonusu! Aktivizē Brīvo tarifu, sūtot B uz 1616. Vairāk par tarifu lasi šeit. Lai uzzinātu, kāds tarifu plāns tev pašlaik ir aktīvs un tā derīguma termiņu, sūti T uz 1616. (maksa par īsziņu – Ls 0,01) Jebkura tarifu plāna lietotāji var pasūtīt arī īpaši izdevīgu datu pārraides tarifu. Tāpat kā pārējie tarifu plāni, tas darbojas 1 mēnesi, kuru laikā internetu telefonā var lietot par daudz izdevīgāku cenu 0,29 Ls/MB (Uzskaites tarifs. Faktiskais tarifs ir vēl izdevīgāks un atkarīgs no tā, kādu atjaunošanas karti lieto). Aktivizē Datu tarifu, sūtot D uz 1616. 3 dienas pirms tarifu plāna termiņa beigām tu saņemsi atgādinājuma īsziņu! Uzzināt, kāds datu tarifs tev ir aktivizēts , un cik ilgi tas būs spēkā var, nosūtot DT uz 1616. (Maksa par īsziņu – Ls 0,01) Lai saņemtu interneta iestatījumus telefonam, sūti burtu G uz numuru 8888. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shampuns Janvāris 12, 2009 Author Share Janvāris 12, 2009 Vajadzētu arī TokRas minēto topicu pārvietot uz Tele2 sadaļu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIL Maijs 15, 2009 Share Maijs 15, 2009 Mobilo sakaru operators Tele2 piektdien Konkurences padomei (KP) nosūtījis iesniegumu, kurā ir aicinājis izvērtēt a/s Preses apvienība, SIA Narvesen Baltija un SIA Plus Punkts saskaņoto rīcību papildu uzcenojuma noteikšanā priekšapmaksas sarunu kartēm un čekiem, informēja operators, kuram vienlaicīga "apkalpošanas" vai "transakcijas" maksas piemērošana priekšapmaksas kartēm liekot domāt par Konkurences likuma pārkāpumu un apzinātiem centieniem deformēt tirgu, izmantojot sev piederošo tirgus varu. Tele2 aicina KP izvērtēt situāciju, kad vairāki uzņēmuma skatījumā dominējošā stāvoklī esoši tirgus dalībnieki praktiski vienlaicīgi sāka piemērot identisku komisijas maksu desmit santīmu apjomā Zelta Zivtiņas atjaunošanas karšu tirdzniecībai. "Šāda rīcība liecina par sagatavotu un savstarpēji saskaņotu tirgotāju rīcību, kaut arī Konkurences likums aizliedz tirgus dalībniekiem vienoties par rīcību, kas ir vērsta uz cenu vai tarifu noteikšanu," savā paziņojumā norāda operators. "Ir vairāk nekā nepatīkami saprast, ka šī "apkalpošanas" maksu noteikšana ir tirgotāju un ilggadēju Tele2 partneru sagatavots kartelis," komentē Tele2 mārketinga un tirdzniecības direktors Jānis Spoģis. Uzņēmums apzinoties, ka juridisko jautājumu risināšana var paņemt ilgu laiku, tomēr tas nolēmis vērsties, lai nākotnē pasargātu priekšapmaksas karšu lietotājus no tā, ka tirgotāji var brīvi noteikt sakaru cenas. Avots: http://www.diena.lv/lat/business/hotnews/t...-punkts-karteli Link to comment Share on other sites More sharing options...
jrm Maijs 19, 2009 Share Maijs 19, 2009 (labots) Tele2 ir pārtraucis līgumus un Zelta Zivtiņa priekšapmaksas karšu piegādi A/S Preses Apvienība/SIA Narvesen Baltija un SIA Plus Punkts, ziņo "Dienas bizness". Kā informē kompānija, Tele2 šādi ir spiests rīkoties, jo minētie mazumtirgotāji nereaģēja uz savstarpējos līgumos noteiktajā kārtībā izteikto pieprasījumu pārtraukt iekasēt no klientiem „apkalpošanas” maksu 10 santīmu apmērā par priekšapmaksas sarunu kartēm un čekiem. Zināmu laiku Narvesen, Preses Apvienība un Plus Punkts tirgos to krājumos esošās Zelta Zivtiņas kartes, tomēr Tele2 joprojām aicina iegādāties Zelta Zivtiņas atjaunošanas kartes vietās, kur papildus maksa netiek iekasēta: Tele2 Klientu apkalpošanas centros, pie Tele2 dīleriem vai elektroniski mājas lapā www.zeltazivtina.lv, internetbankās un izmantojot pakalpojumu Zelta īsziņa, kā arī lielveikalos un citās tirdzniecības vietās, kur redzama Zelta Zivtiņas uzlīme. Izmantojot Zelta īsziņu un internetbanku pakalpojumus, klienti saņem par 5% vairāk naudas sarunām, turklāt no 15. maija Tele2 piešķir papildus 10% bonusu arī visiem tiem klientiem, kuri Zelta Zivtiņas karti papildina Tele2 Klientu apkalpošanas centros un pie dīleriem. Izskatās, ka situācija eskalējas. Kurš būs lielāks zaudētājs galu galā? AVOTS: http://www.nra.lv/zinas/22927-tele2-aptur-...plus-punktu.htm Labots Maijs 19, 2009 - jrm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Devil_Inside Maijs 19, 2009 Share Maijs 19, 2009 Kams, šaubos gan. User vulgaris, kurš atjauno tikai ar atjaunošanas kartēm joprojām to varēs izdarīt jau ierastajās vietās, ja vien tās nav augstākminētās preses izplatīšanas vietas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wombats Maijs 19, 2009 Share Maijs 19, 2009 Nu Tele2 jau nav vienīgie, kas par šito sacepušies, līdz ar to tirgotāji nekad nevarēs pieļaut to, ka no viņiem aiziet visi operatori. Kāds pat webā petīciju palaidis par šo tēmu, kā arī blogu uzcepuši. Interesants risinājums, vai ar to ko panāks? http://bezuzcenojuma.wordpress.com/ http ://www.gopetition.com/petitions/es-gri...juma/sign.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoom Maijs 19, 2009 Share Maijs 19, 2009 Varbūt nav par tēmu, bet mani kaut kā ZZ nokaitināja. Pagājušo Svētdien es kopā kādas 12 min pa dienu norunāju ar LMT abonementu. Kādi 3 ZZ ls iztērējās. Palika zēbē un pārgāju uz LMT Brīvais 4. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzhonsons Maijs 19, 2009 Share Maijs 19, 2009 (labots) Atradis par ko raudāt. Nu nebūs ZZ->LMT tādu tarifu kā LMT->LMT.. Labots Maijs 19, 2009 - asdfgfh Link to comment Share on other sites More sharing options...
jrm Maijs 19, 2009 Share Maijs 19, 2009 Varbūt nav par tēmu, bet mani kaut kā ZZ nokaitināja. Pagājušo Svētdien es kopā kādas 12 min pa dienu norunāju ar LMT abonementu. Kādi 3 ZZ ls iztērējās. Palika zēbē un pārgāju uz LMT Brīvais 4. Nu gan tu dzejo, kā mazais. LMT tāda tarifa nav un nekad nav bijis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dexs Maijs 19, 2009 Share Maijs 19, 2009 Da ZZ --> ZZ tarifi arī sūkā... Tā kā Tele2 kāš nevājo piķi, arī ar tām pašām atjaunošanas kartēm pārdevējiem atmetot vien dažus santīmus... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jrm Maijs 19, 2009 Share Maijs 19, 2009 Kopš kura laika kaut kā pārdošana ir spiesta lieta? Rimi un citas ķēdes gan mierīgi tirgo un nav dzirdēts, ka grasītos kkādu "apkalpošanas maksu" pieviest. Un kuri tad ir tie lētākie tarifi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
puupedis Jūnijs 3, 2009 Share Jūnijs 3, 2009 ZZ skrien pakaļ OKartei.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozis Jūnijs 3, 2009 Share Jūnijs 3, 2009 BiFri tak ir vislētakās sarunas zvanot uz jebkuru citu operatoru un bezmaksas sarunas zvanot Bitei, kapēc jālieto ZZ un pēc tam jāsūdzās par dārgiem tafifiem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gix Jūnijs 3, 2009 Share Jūnijs 3, 2009 virtuālie zz naudas tarifi. patiesie tarifi krietni vien parsniedz sos. 1,75ls zz nav 1,75ls tava makaa un mēs to ļoti labi visi zinām. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nono Septembris 2, 2009 Share Septembris 2, 2009 to tarifu uz savējie, nomainiju jau vakar. bet nekas vēl nenotiek. un zz mājaslapā ir šāds texts - Nulles tarifa lietotājiem atlaide tiek aprēķināta no savienojuma maksas. tātad, 5sant. - 20 % ir 4sant.? pareizi? http://www.zeltazivtina.lv/?object_id=1653 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nono Septembris 2, 2009 Share Septembris 2, 2009 kams, runa iet par lojalitātes programmu. 20 % attiecās uz 2 gadi un vairāk veciem klientiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nono Septembris 2, 2009 Share Septembris 2, 2009 tad paskaidro atšķirību starp jaunu klientu un un vecu. abi papildini par 4.95. šodien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nono Septembris 2, 2009 Share Septembris 2, 2009 kur? ja abi maksā 5sant. par savienojumu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nono Septembris 2, 2009 Share Septembris 2, 2009 kams, lūdzu. 5sant. http://www.zeltazivtina.lv/?module=rates&l=1&do=details&type=2 tas ka vecs klients papildina, un jauns par 4.95 kredīta summa abiem ir vienāda. kur ir tie 20%. m? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nono Septembris 2, 2009 Share Septembris 2, 2009 man neinteresē ši atlaide. 2.9 sant. ir VISIEM nulles tarifa lietotājiem. man interesē šī -Nulles tarifa lietotājiem atlaide tiek aprēķināta no savienojuma maksas. Savienojuma maksas uzskaites tarifs (tiek atskaitīts no kartes kredīta)*** http://www.zeltazivtina.lv/?object_id=1653 kur ir tie 20 %? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nono Septembris 8, 2009 Share Septembris 8, 2009 2.32, nekādi nesanāk, jo lv nav tādu naudas vienību. ir 2 vai 3 sant. par šo zvanīju uz tele2, un šie iedeva man papildus kredītu. tā ka formula 5 sant - 20% ir 4 sant. joprojām spēkā. ha ha Link to comment Share on other sites More sharing options...
nono Septembris 8, 2009 Share Septembris 8, 2009 Nulles tarifa lietotājiem atlaide tiek aprēķināta no savienojuma maksas. Savienojuma maksas uzskaites tarifs (tiek atskaitīts no kartes kredīta)*** 5 san tu savakukārt iemācies lasīt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Proxy Septembris 10, 2009 Share Septembris 10, 2009 Varbūt nav par tēmu, bet mani kaut kā ZZ nokaitināja. Pagājušo Svētdien es kopā kādas 12 min pa dienu norunāju ar LMT abonementu. Kādi 3 ZZ ls iztērējās. Palika zēbē un pārgāju uz LMT Brīvais 4. hmm.. vai tik kaads pokemons nebuus "veel" pazvanijis par 3 zz latiem var mieriiigi ljurinaat ar ASV vismaz 15 minuutes ( attieciigajaa laikaa - tas ir naktis un briivdienas ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cepums89 Septembris 10, 2009 Share Septembris 10, 2009 (labots) Drošicien runāji ar "Bargo" kundzi pa "karstajiem" nummuriem .. Tik ātri 3 ls enaiziet runājot ar LMT. Labots Septembris 10, 2009 - Cepums89 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nono Septembris 16, 2009 Share Septembris 16, 2009 kams, 5sant. - 20% ir 4sant. un pamattarifa tarifs ir 27sant., nevis 28 teorētiski, ja man uzkrāts mēnesī ienākošā zvana bonuss 10 ls, un papildinu par 99sant., tad vispār bezmaksa gandrīz? ja? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nono Septembris 16, 2009 Share Septembris 16, 2009 kams, kurā brīdī iestājas 20 % atlaide savienojuma maksai ilggadējam klientam? papildinot jaunam klientam un ilggadējam par 2.95 kredīta summa ir vienāda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nono Septembris 16, 2009 Share Septembris 16, 2009 kams, tas tak forums, kur dalās lietotāju pieredzē. jā, 5saņi. a tu tu ar savu matemātiku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nono Septembris 16, 2009 Share Septembris 16, 2009 kams, no kā man velk, tu nevari zināt. man velk 5. mans piedāvājums ir tāds, vai velk 4us, vai reizi mēnesī kompensē. ja papildina vienādi par 2.95, tad kredīts ir 4.50. pareizi? man interesē kur ir šī atlaide 20%? vecajiem klientiem. ja vakar pirku numuru, vai 6 gadi atpakaļ. nono, ja tu esi nopircis 4 apelsīnus, katru pa 0,20 Ls, un piekto dabūji pa brīvu, tad var teikt, ka pa pieciem apelsīniem tu esi samaksājis 0,80 Ls, tatad, ja vertēt šo konkrēto pirkumu, apelsīna faktiska cena ir 0,16 Ls. Čo ņepoņatno? k tu gribeji pateikt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!