Aktuāls

”Tinda Finger” – 2017. gada dīvainākais izgudrojums?

IT sasniegumi, bizness

9 fakti, ko tu nezināji par Latvijas sasniegumiem kosmosa izpētes jomā

IT sasniegumi, bizness

Filipīnās tiek izmēģināta ”Twitter Lite” optimizētā aplikācija

Internets

”Apple TV” neatbalsta ”Dolby Atmos” un 4K saturu nevarēs lejupielādēt

Biroja tehnika

Vai motociklista tiesības ir katra vīra goda lieta? – Instruktora pieredzes stāsts par jauno motobraucēju paaudzi

Auto, Moto
post-image

Dažādu tehnoloģiju ražotājs ”Sony” 2011. gadā prezentēja video spēļu konsoli ”PS Vita”. Tai bija plānota spilgta nākotne, taču ne viss izvērtās tā, kā uzņēmums to varēja vēlēties.

”PS Vita” bija otrā ”Sony” plaukstas izmēra konsole pēc ”PSP”, taču tai bija iestrādātas jau daudz advancētākas tehnoloģijas. ”PS Vita” saņēma skārienjūtīgu ekrānu un divas vājas kameras, kas vairāk paredzētas dažām papildinātās realitātes spēļu spēlēšanai, kā arī ļoti svarīgo labās puses džoistiku.

Ierīces interesantākā funkcija bija skārienpaliktnis uz aizmugurējā paneļa, kas dažkārt pat bija noderīgs, piemēram, tinot uz leju interneta lapu. Kopumā ierīce spēja palaist jaudīgas spēles, kas tobrīd bija vienlīdzīgas ”PS3” spēlēm.

Tomēr izstrādātāji šo ierīci apdalīja un nebija ieinteresēti ielikt pūles spēļu izstrādē. ”PSVita” joprojām ir ierobežots spēļu klāsts, kas ir viena no lielākajām problēmām. Žēl, ka ierīces potenciāls tā arī nekad netiks izmantots līdz galam.

Kopējais skats ir skumjš, tomēr ”Sony” pārstāvis Šons Laidens ir pozitīvi noskaņots. ”Vita joprojām ir dzīvotspējīga konsole. Mums ir izstrādātāji Japānā, kas aktīvi darbojas spēļu izstrādē, tomēr nesaprotu, kādēļ tik pasīvi ir Eiropas un ASV izstrādātāji.”

Izmantotie resursi: https://www.theverge.com

Saistītās tēmas: konsolesplaystationps vita

Izsaki savu viedokli