Aktuāls

”Huawei” prezentē jauno ”Huawei Mate 10 lite” – viedtālruni ar kamerā iestrādātām dubultajām lēcām

Tālruņi, mobilās ierīces

Nominēts Latvijā visstraujāk augošais tehnoloģiju uzņēmums

IT sasniegumi, bizness

”iOS” lietotāji ar ”Gmail” aplikāciju drīzumā varēs lasīt arī citu servisu epastus

Mobilās aplikācijas

Kontakta parkošanās un pārpildīti auto – braukšanas kultūra citviet pasaulē

Auto, Moto

Jaunais ”Audi A7 Sportback” – sportisks luksusa klases modelis

Auto, Moto

Tagad arī Latvijā pirkumus no ”App Store”, ”Apple Music”, ”iTunes” un ”iBooks” varēs apmaksāt ar “Tele2” rēķinu

Internets
post-image

Spēļu konsoļu ražotājs ”Nintendo” nesen laida klajā pārnēsājamo ierīci ”Switch”. Šobrīd tā kļuvusi par vienu no populārākajām mazizmēra spēļu konsolēm pasaulē un ”Nintendo” galveno reklāmas rīku. Ne velti uzņēmums ”Switch” izreklamēja arī šā gada ”SuperBowl” izcīņā, kur, kā zināms, 30 sekunžu reklāma maksā aptuveni 3-5 miljonus eiro.

Par spīti ”Switch” uzvaras gājienam, ”Nintendo” negrasās likvidēt citu mazizmēra konsoli ”3DS XL”, kas nāca klajā 2012. gadā. Videospēļu iztrādātājs to turpinās atbalstīt arī 2018 . gadā un pēc tam, turpinot ierīcei nodrošināt sistēmas atjauninājumus.

Uzņēmuma vadība neuzskata, ka tas aizēnos ”Switch” popularitāti un netraucēs tā pārdošanas apjomiem. Godīgi sakot, abas ir dažādu līmeņu konsoles un īsti viena ar otru nekonkurē, kas varētu būt loģisks skaidrojums, kādēļ ”Nintendo” turpinās atbalstīt ”3DS XL”.

Izmanatotie resursi: https://www.forbes.com

 

Saistītās tēmas: nintendospēļu konsoles

Izsaki savu viedokli