Aktuāls

”Microsoft” ar jauno ”Windows 10” atjauninājumu oficiāli iznīcinās ”Paint”

Programmatūra

No otrdienas tiks slēgts autoceļa Rēzekne–Gulbene posms pie Rēzeknes

Auto, Moto
post-image

Spēļu konsoļu ražotājs ”Nintendo” nesen laida klajā pārnēsājamo ierīci ”Switch”. Šobrīd tā kļuvusi par vienu no populārākajām mazizmēra spēļu konsolēm pasaulē un ”Nintendo” galveno reklāmas rīku. Ne velti uzņēmums ”Switch” izreklamēja arī šā gada ”SuperBowl” izcīņā, kur, kā zināms, 30 sekunžu reklāma maksā aptuveni 3-5 miljonus eiro.

Par spīti ”Switch” uzvaras gājienam, ”Nintendo” negrasās likvidēt citu mazizmēra konsoli ”3DS XL”, kas nāca klajā 2012. gadā. Videospēļu iztrādātājs to turpinās atbalstīt arī 2018 . gadā un pēc tam, turpinot ierīcei nodrošināt sistēmas atjauninājumus.

Uzņēmuma vadība neuzskata, ka tas aizēnos ”Switch” popularitāti un netraucēs tā pārdošanas apjomiem. Godīgi sakot, abas ir dažādu līmeņu konsoles un īsti viena ar otru nekonkurē, kas varētu būt loģisks skaidrojums, kādēļ ”Nintendo” turpinās atbalstīt ”3DS XL”.

Izmanatotie resursi: https://www.forbes.com

 

Saistītās tēmas: nintendospēļu konsoles

Izsaki savu viedokli