Aktuāls

”NASA” drīz paziņos par jaunas dzīvības esamību visumā jeb kā cilvēki notic viltus ziņām

IT sasniegumi, bizness
post-image

Spēļu konsoļu ražotājs ”Nintendo” nesen laida klajā savu jauno ierīci ”Nintendo Switch”, kas ir galvenais rīks, ar ko uzņēmums šobrīd gūst peļņu. “Switch” reklāma bija apskatāma pat prestižajā Nacionālās futbola līgas (NFL) finālā “Super Bowl”, kur 30 sekunžu reklāmas tiesības maksā nedaudz vairāk nekā piecus miljonus eiro.

Ierīce ieguvusi visai lielu popularitāti visā pasaulē. Piemēram, slavenais brazīliešu futbolists Neimārs sociālajos tīklos lepni padalījās ar attēlu, ka savā “Switch” ierīcē kopā ar saviem “Barcelona” komandas biedriem spēlē “Mario Kart”.

”Nintendo” vēl daudz strādā, lai uzlabotu ierīci un papildinātu tās spēļu klāsu, kas šobrīd ir visai limitēts. Tāpat uzņēmums plāno ievietot tiešsaistes servisus, lai divi cilvēki spēles varētu spēlēt, atrodoties dažādās pasaules malās. “Online” serviss nodrošinātu pieeju klasisko spēļu bibliotēkai, kā arī iespēju tās spēlēt tiešsaistē.

Uzņēmums pavēstījis, ka šim servisam būs trīs plāni. Gada abonements maksāšot gandrīz 20 eiro, trīs mēnešu – astoņus eiro, bet viena mēneša abonements četrus eiro. Paredzams, ka šī iespēja ierīcē tiks iekļauta tikai 2018. gadā. Jāpiebilst, ka “Nintendo” sekos “Playstation” un “Microsoft” piemēriem, jo līdz šim “Nintendo” tiešsaistes servisi bija bez maksas.

 

Saistītās tēmas: nintendo switchspēļu konsole

Izsaki savu viedokli