Aktuāls

”Tinda Finger” – 2017. gada dīvainākais izgudrojums?

IT sasniegumi, bizness

9 fakti, ko tu nezināji par Latvijas sasniegumiem kosmosa izpētes jomā

IT sasniegumi, bizness

Filipīnās tiek izmēģināta ”Twitter Lite” optimizētā aplikācija

Internets

”Apple TV” neatbalsta ”Dolby Atmos” un 4K saturu nevarēs lejupielādēt

Biroja tehnika

Vai motociklista tiesības ir katra vīra goda lieta? – Instruktora pieredzes stāsts par jauno motobraucēju paaudzi

Auto, Moto
post-image

Spēļu konsoļu ražotājs ”Nintendo” nesen laida klajā savu jauno ierīci ”Nintendo Switch”, kas ir galvenais rīks, ar ko uzņēmums šobrīd gūst peļņu. “Switch” reklāma bija apskatāma pat prestižajā Nacionālās futbola līgas (NFL) finālā “Super Bowl”, kur 30 sekunžu reklāmas tiesības maksā nedaudz vairāk nekā piecus miljonus eiro.

Ierīce ieguvusi visai lielu popularitāti visā pasaulē. Piemēram, slavenais brazīliešu futbolists Neimārs sociālajos tīklos lepni padalījās ar attēlu, ka savā “Switch” ierīcē kopā ar saviem “Barcelona” komandas biedriem spēlē “Mario Kart”.

”Nintendo” vēl daudz strādā, lai uzlabotu ierīci un papildinātu tās spēļu klāsu, kas šobrīd ir visai limitēts. Tāpat uzņēmums plāno ievietot tiešsaistes servisus, lai divi cilvēki spēles varētu spēlēt, atrodoties dažādās pasaules malās. “Online” serviss nodrošinātu pieeju klasisko spēļu bibliotēkai, kā arī iespēju tās spēlēt tiešsaistē.

Uzņēmums pavēstījis, ka šim servisam būs trīs plāni. Gada abonements maksāšot gandrīz 20 eiro, trīs mēnešu – astoņus eiro, bet viena mēneša abonements četrus eiro. Paredzams, ka šī iespēja ierīcē tiks iekļauta tikai 2018. gadā. Jāpiebilst, ka “Nintendo” sekos “Playstation” un “Microsoft” piemēriem, jo līdz šim “Nintendo” tiešsaistes servisi bija bez maksas.

 

Saistītās tēmas: nintendo switchspēļu konsole

Izsaki savu viedokli