Aktuāls

Jaunais ”Audi A7 Sportback” – sportisks luksusa klases modelis

Auto, Moto

Tagad arī Latvijā pirkumus no ”App Store”, ”Apple Music”, ”iTunes” un ”iBooks” varēs apmaksāt ar “Tele2” rēķinu

Internets

LG un ”Qualcomm” sadarbosies, lai izstrādātu nākamās paaudzes savienojumu risinājumus automašīnām

Auto aprīkojums

Mājokļa gaisa kvalitātes mērījumi uzlabo ne vien cilvēka veselību, bet arī mājokļa lietojamību

Sadzīves un virtuves tehnika

”OnePlus” slepeni zog viedtālruņu lietotāju datus

Portatīvie datori

”Alcatel” iegūst prestižo ”TOP/COM” Sudraba balvu par jauno zīmola aplikāciju ”enjoy.now”

IT sasniegumi, bizness
post-image

Šogad klajā nākusī portatīvā spēļu konsole ”Nintendo Switch” iemantojusi visai lielu popularitāti visā pasaulē. ”Nintendo” tērēja lielu naudu ierīces reklāmā, tajā skaitā iegādājoties reklāmas tiesības prestižajā ”Super Bowl”, kur 30 sekunžu video laiks maksā līdz pat pieciem miljoniem eiro.

”Switch” kļuvusi par iecienītu konsoli, kas rezultējies ar lieliskiem pārdošanas apjomiem. ASV reģionā ”Switch” jau četros mēnešos no sešiem kļuvusi par pārdotāko spēļu ierīci, apsteidzot lielākos dūžus ”Xbox One” un ”Playstation 4”. Vienīgie mēneši, kad ”Nintendo” kapitulēja, bija maijs un jūnijs, priekš palaižot ”PS4”.

”NPD Group”, kas veica datu uzskaiti, nav publicējusi konkrētus skaitļus, taču paziņojusi, ka ”PS4” vienalga ir 2017. gada pirktākā konsole. Tāpat trīs ”Nintendo” spēles ir TOP 10 pirktāko spēļu sarakstā un ierīces aksesuāru pārdošanas apjomi ir auguši par 10%.

Izmantotie resursi: http://bgr.com

Saistītās tēmas: nintendo switch

Izsaki savu viedokli