Aktuāls

Nominēts Latvijā visstraujāk augošais tehnoloģiju uzņēmums

IT sasniegumi, bizness

”iOS” lietotāji ar ”Gmail” aplikāciju drīzumā varēs lasīt arī citu servisu epastus

Mobilās aplikācijas

Kontakta parkošanās un pārpildīti auto – braukšanas kultūra citviet pasaulē

Auto, Moto

Jaunais ”Audi A7 Sportback” – sportisks luksusa klases modelis

Auto, Moto

Tagad arī Latvijā pirkumus no ”App Store”, ”Apple Music”, ”iTunes” un ”iBooks” varēs apmaksāt ar “Tele2” rēķinu

Internets

LG un ”Qualcomm” sadarbosies, lai izstrādātu nākamās paaudzes savienojumu risinājumus automašīnām

Auto aprīkojums
post-image

Laba satīra no jaunajiem vācu režisoriem Dorian & Daniel. Jā, šī jaunā “Volvo XC90” reklāma liks padomāt divreiz.

Visai neparasta un diezgan pārpildītā ar melno humoru un nāves piegaršu, šī reklāma lieliski parāda jaunā “Volvo” modeļa izcilās spējas.

Noskaties video, lai saprastu, par ko mēs runājam!

Saistītās tēmas: melnais humorsreklāmavolvoVolvo XC90

Izsaki savu viedokli