Aktuāls

”Apple” varētu aizstāt ”Touch ID” ar sejas atpazīšanas skeneri

Tālruņi, mobilās ierīces

Septembrī notiks pirmais virtuālais F1 čempionāts, iespēja piedalīties arī tev!

Datorspēles

”Apple” izstrādātājiem nodod ”iOS 11” septīto pagaidu versiju

Datori, IT, bizness

CSDD piedāvā Rīgas Tehniskās apskates naktī bez maksas pārbaudīt savu auto

Auto, Moto

Lielākā daļa Rīgas un Pierīgas iedzīvotāju uztraucas par savas automašīnas drošību pilsētā

Auto, Moto

”Samsung Bixby” balss vadības funkcijas nonāk arī līdz Latvijai

Tālruņi, mobilās ierīces

CSDD eksperimenta rezultātā tapuši astoņi ieteikumi gudrai auto un velo braukšanai

Auto aprīkojums
post-image

Vai kādreiz esi prātojis, kā ceļu “redz” autonomie braucamrīki, izmantojot savus sensorus, datorus un tā saucamo “fusion” sistēmu? Šis video no augsto tehnoloģiju kompānijas Civil Maps rāda dažas detaļas par to, kas notiek, kad tiek kombinēta detalizēta 3D karte ar sensoru datiem, optisko kameru, radariem un citu transportlīdzekļu aparatūru, ko pasaulē izmanto, lai radītu autonomu transportlīdzekli.

Civil Maps produktu menedžeris Anujs Gupta paskaidro, kā šī tehnoloģija lokalizē auto sešās brīvības pakāpēs un palīdz auto koncentrēt savus sensorus tieši tur, kur tiem jāpievērš lielāka uzmanība uz ceļa.

Tā rezultātā skaitļošanas jauda un sensoru slodzes ietaupījumi, kas ir milzīgi, palīdz līdzsvarot autonomo braukšanas sistēmu ražošanas izmaksas, uzliekot kaut ko drošu un efektīvu uz ceļa.

Protams, Civil Maps mēģina pierādīt sava produkta lietderību, kuru tā vēlas pārdot autonomiem tehnoloģiju uzņēmumiem acīmredzamu iemeslu dēļ.


Resursi: Techcrunch.com

Saistītās tēmas: autoBezpilotaceļšCivil Mapssensorisistēma

Izsaki savu viedokli