Aktuāls

”Alcatel” iegūst prestižo ”TOP/COM” Sudraba balvu par jauno zīmola aplikāciju ”enjoy.now”

IT sasniegumi, bizness

”Samsung” aprīko jauno ”Grand Hotel Kempinski Riga” ar vairāk nekā 220 profesionālajiem ekrāniem

IT sasniegumi, bizness

Mēneša laikā pirkumus ar viedtālruni un aproci veikuši vairāki tūkstoši cilvēku

IT sasniegumi, bizness

Sevi piesaka jauns izglītojošs raidījums bērniem – “ZinZINOO”

Sakaru pakalpojumi
post-image

Šajā nedēļas nogalē, no 16. līdz 18. oktobrim, vienlaicīgi ar Latvijas rallija čempionāta sezonas noslēdzošā posma norisi, notiks arī Historic Rally Latvia – vēsturisko automašīnu regularitātes sacensības, kas šogad iekļautas arī Ziemeļeiropas (NEZ) Vēsturiskā rallija čempionātā. Trīs dienu garumā regularitātes rallija dalībniekiem būs jāveic 13 ātrumposmi, kuri atradīsies Rīgā, Ikšķilē, Salaspilī, Tukumā un Jūrmalā.

Historic Rally Latvia pieteikusies 21 ekipāža no Latvijas, Igaunijas, Somijas un Krievijas, kas sacensībās startēs ar vēsturiskām automašīnām, kuras nedrīkst būt jaunākas par 1985. gada izlaidumu. Trīs dienu laikā dalībniekiem būs jāveic ap 650 km gara distance, no kuriem 240 km – regularitātes sacensību režīmā gan uz asfalta, gan uz grunts seguma ceļiem.

Regularitātes rallija noteikumi paredz, ka ekipāžas brauc nevis “uz ātrumu”, bet gan “uz precizitāti”. Leģendā ir noteikts vidējais ātrums, ar kādu ir jāveic katrs no sacensību ātrumposmiem, un šis ātrums tiek kontrolēts vairākās vietās trasē. Īpašu nozīmi sacensībām piešķirs četri ātrumposmi, kas jāveic divas reizes – Ikšķilē, Salaspilī, Jūrmalā un Tukumā. Atšķirīgi no pārējiem ātrumposmiem, rezultāts šajos ātrumposmus tiks salīdzināts ar ekipāžas uzrādīto etalon-laiku pirmajā ātrumposma veikšanas reizē – jo precīzāk ekipāža spēs atkārtot savu uzrādīto laiku, jo augstvērtīgāks būs tās rezultāts.

“Historic Rally Latvia šogad ir Youngtimer Rally un Vanilla Travel čempionāta noslēdzošais posms, kurā regularitātes rallija dalībniekiem būs jānosaka visas sezonas uzvarētājs. Par to, ka gaidāmas spēkošanās līdz pat finiša kontrolpunktam, liecina kuplais un spēcīgais dalībnieku pulks. Visi nopietni gatavojas, un padoties neviens netaisās! Paredzu, ka vissīvākās cīņas noritēs RLV Expert grupā, kurā piedalās mūsu pieredzes bagātākie braucēji. Ceru, ka skatītāji noteikti novērtēs visus vēsturiskos automobiļus, it īpaši kolorītos Triumph TR7 (1977. izlaiduma gads), BMW Alpina B6 (1979.g.), Datsun 240Z (1971.g.)!” tā Latvijas Antīko automobiļu kluba pārstāvis Valts Ceplevičs.

Izsaki savu viedokli