Aktuāls

Mājokļa gaisa kvalitātes mērījumi uzlabo ne vien cilvēka veselību, bet arī mājokļa lietojamību

Sadzīves un virtuves tehnika

”OnePlus” slepeni zog viedtālruņu lietotāju datus

Portatīvie datori

”Alcatel” iegūst prestižo ”TOP/COM” Sudraba balvu par jauno zīmola aplikāciju ”enjoy.now”

IT sasniegumi, bizness

”Samsung” aprīko jauno ”Grand Hotel Kempinski Riga” ar vairāk nekā 220 profesionālajiem ekrāniem

IT sasniegumi, bizness

Mēneša laikā pirkumus ar viedtālruni un aproci veikuši vairāki tūkstoši cilvēku

IT sasniegumi, bizness
post-image

Ar svinīgu pasākumu saulainās Francijas noskaņās atklāts jaunais “Karlo Motors” Citroën autocentrs, “Karlo Motors” kļūstot par oficiālajiem šī franču auto zīmola pārstāvjiem Latvijā.

Augsti novērtējot Citroën zīmola pārmaiņas pēdējo gadu laikā, “Karlo Motors” uzskata, ka  Citroën zīmolam ir liels potenciāls Latvijas tirgū un dīlera plānos ietilpst parādīt, ka šis franču automobilis ir mūsdienīgs, stilīgs, gaišs, ar franču šarmu, dinamisks un, protams, kvalitatīvs.

“Karlo Motors” turpmāko darbību Rīgā, Biķernieku ielā 120 saista gan ar franču auto zīmola pārstāvniecību, gan Citroën un Škoda servisa nodrošināšanu. Tāpat Škoda un Volkswagen auto servisu “Karlo Motors” turpina nodrošināt savā auto centrā Kleistu ielā 31.

“Pēc 22 veiksmīgiem darba gadiem, no kuriem 16 gadi bija veltīti vienai auto markai,  šodien “Karlo Motors” uzsāk savas pārvērtības. Ļoti īsā laikā esam paveikuši pārvērtību pirmo posmu, un “Karlo Motors” Biķernieku salonā ir uzsācis Citroën automašīnu tirdzniecību un servisa apkalpošanu. Esam priecīgi uzsākt sadarbību tieši ar Citroën automarku, jo redzam tajā lielu potenciālu ne tikai komerctransporta segmentā.

Citroën saskatām tās franču emocijas un sajūtas, kas mūs, latviešus, ļoti uzrunā: optimistiskas krāsas un formas, komforts, stils, dizains, inovācijas. Ne velti Rīgu sauc par mazo Parīzi! Tāpēc “Karlo Motors” komanda centīsies, lai Rīgā, tāpat kā Parīzē, brauktu skaistas automašīnas, kas kārtīgi kalpotu saviem saimniekiem,” atklāšanas runā teica Kārlis Bole, viens no “Karlo Motors” dibinātājiem un valdes locekļiem.

Savukārt “Karlo Motors” valdes locekle Solvita Koemeca uzsvēra zīmola Citroën fundamentālās pārmaiņas pēdējo gadu laikā: Citroën pēdējo piecu gadu laikā ir veicis būtiskas zīmola pārmaiņas, iedvesmojoties no katra no mums kā auto lietotāja, un šodien Citroën ir pavisam cits Citroën  nekā piecus, desmit gadus atpakaļ.

Zīmols ir fundamentāli mainījies un tam es jums došu 3 apliecinājumus: jauns auto piedāvājums, kas ar spēcīgu dizainu un inovatīvām tehnoloģijām satricinājis Eiropas auto tirgu, drosmīgas un inovatīvas tehnoloģijas ikvienā niansē, un jaunu pakalpojumu daudzveidība, piemēram, mobilā aplikācija “Mans Citroën”, kas drīzumā jau Latvijas Citroën klientiem nodrošinās pilnu informāciju par savu auto, sākot no iegādes brīža līdz ikdienas lietošanai: cik kilometri nobraukti, kur auto novietots, kad jāveic apkopes, kādas apkopes veiktas un tamlīdzīgi.

Citroën” ir ne tikai pamanāms dizains, tas pamatīgi attīstījies arī tehnoloģiski, tā piemēram, jau trešo gadu pēc kārtas “Citroën” PureTech bendzīna dzinējs ieguvis starptautisko “Gada dzinējs” balvu. Ne velti 2016. gadā Francijas pilsoņi ir nosaukuši Citroën kā vismīlētāko auto zīmolu Francijā.”

Svinīgajā atklāšanas pasākumā piedalījās 2017. gada pasaules čempions motokrosā MX2 klasē Pauls Jonass, kas viesus priecēja ar iespaidīgu moto šovu un vēlāk “Karlo Motors” salona telpās aizvadīja arī savu vienīgo preses konferenci Latvijā pēc čempiona titula iegūšanas. Viesu un sadarbības partneru vidū pulcējās lielāko Latvijas uzņēmumu pārstāvji, kā arī Latvijā ievērojami sportisti – –Latvijas labākais snovbordists Toms Petruševičs, Red Bull Ragnarok 2017 ziemas kaitborda sacensību uzvarētāja Aija Ambrasa, neskaitāmu slam dunk konkursu uzvarētājs basketbolists Kristaps Dārgais un citi Latvijā zināmi sporta aprindu pārstāvji.

Svinīgajā pasākumā “Karlo Motors” Latvijas Basketbola savienības ģenerālsekretāram Edgaram Šnepam dāvāja četras automašīnas, tādejādi jaunais “Citroën” dīleris Latvijā “Karlo Motors” turpina sadarbību ar Latvijas Basketbola savienību un Latvijas nacionālo vīriešu basketbola izlasi. Pasākuma laikā “Citroën” automašīna tika pasniegta arī “Sporta Studijas” pārstāvjiem, ko “Karlo Motors” atbalsta jau trešo sezonu.

 

Saistītās tēmas: auto

Izsaki savu viedokli