Aktuāls

Industriālo tehnoloģiju līderis ABB sadarbosies ar Latvijas iesācējuzņēmumu “Adaplab”

Datori, IT, bizness
post-image

Vakar Biķernieku drifta trasē risinājās šīs sezonas pirmais drifta treniņš. Pirms braucieniem notika seminārs par 2017. gada sezonas sacensību un treniņu norisi un braucēji tika informēti par aktualitātēm 2017. gadā sezonā.

Rīta pusē informatīvajā daļā tika apspriesti jaunumi un svarīgākās lietas, kas dalībniekiem sezonas laikā būs jāievēro. Tika iezīmētas izmaiņas “Street”, “ProAm” un “Pro” klasēs gan sacensību nolikumos, gan tehniskajos noteikumos. Piemēram, “Street” klasē tika aizliegta motokrosa ķiveru izmantošana, kuru vietā būs jāvalkā FIA 8856-2000 standartiem atbilstošas.

Arī “ProAm” klasē būs jāievēro FIA 8856-2000 nosacījumi, valkājot kombinezonus, galvas maskas, apavus un cimdus, kas atbilst iepriekšminētajam standartam. Dažas izmaiņas skārušas arī “Pro” klasi. Piemēram, elektriskie degvielas sūkņi nedrīkst darboties dzinējam noslāpstot, kā arī tiks pārbaudīta drošības jostu, stiprinājumu un stiprināšanas veidu atbilstība un pats galvenais skaņas limiti un riepu ierobežojumi.

Treniņu vēroja daudz drifta fanu, kuri pa sezonu bija noilgojušies pēc adrenalīna, paralēli treniņam visi auto izgāja tehnisko apskati, lai pārbaudītu mašīnas sagatavotību sezonas atklāšanas sacensībām. I

Jau iepriekš vēstījām, ka Latvijas autosporta talantam Nikolasam Bertānam tika būvēts īpaši viņam pielāgots drifta auto. To radīja latviešu autobūves uzņēmums HGK un jau vakardien Bertāns izmēģināja spēkus trasē.

Bertāns, visticamāk, startēs “ProAm” klasē, kur sastādīs konkurenci rūdītiem drifta meistariem. Tā būs viņa debija nopietnās pieaugošo sacensībās. Tāpat vienīgā drifta braucēja – sieviete – Sabīne Andriksone pametusi “Street” klasi un šosezon startēs “ProAm” sacensībās. Šāda pāreja nenotiek bieži, taču Sabīne pieņēmusi izaicinājumu.

Saistītās tēmas: biķerniekidrifts

Izsaki savu viedokli