Aktuāls

”Netflix” otrā ceturkšņa laikā pievienojušies 5,2 miljoni jauni klienti

Datori, IT, bizness
post-image

Uz autoceļa Rēzekne–Gulbene (P36) posmā no Kapūnes līdz krustojumam ar vietējo autoceļu Lubāna–Upatnieki (V842) (56,47.-65,60. km) ir veikti ceļa virsmas apstrādes darbi.

Virsmas apstrāde ir asfaltbetona ceļu saglabāšanas metode, ko izmanto uz ceļiem ar salīdzinoši nelielu satiksmes intensitāti. Veicot virsmas apstrādi, uz asfalta tiek izlieta bitumena emulsija un izbērtas šķembiņas, kas salīp ar emulsiju. Ja ceļa virsma nav gluda, tad virskārtu pirms tam izlīdzina. Šāds segums ir raupjāks un trokšņaināks nekā asfaltbetons, taču tas ir ievērojami lētāks un ekonomiski izdevīgās, īpaši uz autoceļiem ar nelielu satiksmes intensitāti.

Posmā, kur tika veikta virsmas apstrāde, autovadītājiem bija jāievēro ātruma ierobežojums. Braukšanas ātrums pēc virsmas apstrādes tiek ierobežots, lai šķembas labāk un drošāk saliptu ar bitumena emulsiju, kā arī tamdēļ, ka lielā ātrumā braucošs transports ar riepām var izraut nesen ieklātos akmentiņus un tie var trāpīt citu automašīnu stiklos. Kad šķembas un bitumens ir saķērušies un piebraukti, šķembu pārpalikums no autoceļa tiek noslaucīts un braukšanas ātruma ierobežojums noņemts, tiek uzkrāsots ceļa horizontālais marķējums.

Seguma atjaunošanu šajā autoceļa posmā veica SIA Krustpils, darbu līgumcena bija 165 tūkstoši eiro.

Izmantotie resursi: http://lvceli.lv

Saistītās tēmas: autoceļšremonts

Izsaki savu viedokli