Aktuāls

Kad pienāks beigas Francijas ērai WRC pasaules čempionātā?

Auto, Moto
post-image

Autosalona “Wess Motors Toyota” pērn pārdoto hibrīdu automašīnu apjoms, salīdzinot ar 2016.gadu, pieaudzis par 86%, portālu BOOT.lv informēja AS “Wess” pārstāvji.

Pērn “Wess Motors Toyota” kopumā pārdevis 1317 jaunus “Toyota” auto, no kuriem viena trešā daļa bija hibrīdauto. Latvijā kopumā pērn pārdots 2490 jaunu “Toyota” automašīnu, kas ir par 24% vairāk nekā gadu iepriekš. Tādējādi “Toyota” ieņemt teju 13% no kopējā Latvijas autotirgus apjoma.

Latvijas klientu vidū vislielākais pieprasījums pēc jaunajiem auto ir apvidu automašīnu (SUV) segmentā, tostarp arī starp hibrīdu modeļiem – 54% kopumā Latvijā pārdoto SUV modeļu ir hibrīdi.

“Wess” izpilddirektors Aleksejs Radionovs norādīja, ka “Toyota” hibrīdu pārdošanas apjomus pozitīvi ietekmējis pieaugošais pieprasījums pēc inovatīviem un videi draudzīgākiem auto risinājumiem. “Šogad “Wess Motors Toyota” hibrīdu pārdošanas apjoms pieaudzis par 86%, bet Baltijā kopumā pieaugums ir 74%, kas milzīgs solis pretī videi draudzīgākiem auto, ko ietvert “Toyota” globālā attīstības vīzija – līdz 2050.gadam samazināt auto izmešu daudzumu par 90%,” skaidroja “Wess” izpilddirektors.

Viņš atzīmēja, ka pieprasījums pēc alternatīvajām un hibrīda piedziņām stabili pieaug, augot iespējām izvēlēties sev tīkamu “Toyota” auto modeli ar hibrīddzinēju. “Par to liecina pērn strauji augošie “Toyota RAV4″ pārdošanas apjomi, kas pērn divkāršojās,” sacīja Radionovs.

Baltijas valstīs kopumā “Toyota” hibrīdu pārdošanas apjoms pērn pieaudzis par 74%. Pērn Baltijas valstīs kopumā pārdotas 10 410 jaunas “Toyota” automašīnas, kas ir par gandrīz vienu ceturto daļu jeb 2013 automobiļiem vairāk nekā gadu iepriekš. Kopumā “Toyota” tirgus daļa Baltijā veido 13,02%.

Turpretī Eiropā kopumā pērn pārdots vairāk nekā viens miljons “Toyota” auto, kas ir par 8% vairāk nekā gadu iepriekš, sasniedzot 4,8% lielu tirgus daļu no kopējā Eiropas autotirgus.

Pērn “Toyota” hibrīdu tehnoloģijas atzīmēja 20 gadu jubileju, pārdodot vairāk nekā 10,5 miljonus hibrīda automobiļu, no kuriem 1,5 miljoni pārdoti Eiropā. Kopš pirmā “Toyota Prius” hibrīda atklāšanas 1997.gadā minētā tehnoloģija pieejama 16 “Toyota” pamata modeļiem, izmantojot septiņas dažādas hibrīda piedziņas.

Kā ziņots, AS “Wess” apgrozījums 2016.gadā sasniedza 39,9 miljonus eiro, kas ir par 19% vairāk nekā 2015.gadā, savukārt “Wess” pārdošanas apjomi 2016.gadā auguši par 17,2%, kas veido 6,2% lielu tirgus daļu no kopējā auto tirgus Latvijā.

Kompānijas “Wess” rentabilitātes rādītājs 2016.gadā palielinājies par 14,1%, sasniedzot 1,8 miljonus eiro, bet uzņēmuma peļņa 2016.gadā sasniedza 502 000 eiro, kas ir par 9,5% vairāk nekā gadu iepriekš.

“Wess” auto grupa ir viens no lielākajiem auto nozares uzņēmumu tīkliem Latvijā, pārstāvot “Toyota” un “Lexus” zīmolus kā autorizētais dīleris un nodrošinot autorizēto “BMW” un “Honda” servisu. Tāpat “Wess” piedāvā arī līzinga un apdrošināšanas pakalpojumus. “Wess” dibināta 1992.gadā, uzņēmuma pamatkapitāls ir 213 430 eiro.

Saistītās tēmas: HibrīdautotoyotaWess Motors Toyota

Izsaki savu viedokli