Aktuāls

”Apple” sejas identificēšanas tehnoloģijas drošības aspekti

Tālruņi, mobilās ierīces

”Nokia” jaunais telefons varētu saņemt līdzīgu ekrānu kā ”Galaxy S8”

Tālruņi, mobilās ierīces

Ar skaistām uzvarām aizvadīts Latvijas rallijkrosa kausa 6. posms Biržos

Auto, Moto

”OxygenOS 4.5” atnesīs dažas ”OnePlus 5” funkcijas ”OnePlus 3/3T” viedtālruņos

Tālruņi, mobilās ierīces

”Tinda Finger” – 2017. gada dīvainākais izgudrojums?

IT sasniegumi, bizness
post-image

2017. gada starptautiskajā auto izstādē (IAA) Frankfurtē papildus pasaules pirmizrādi piedzīvojušajiem Audi Elaine un Audi Aicon, kā arī A8 prezentācijai, Audi Sport pirmo reizi demonstrē arī Audi R8 RWS – pirmo aizmugures piedziņas Audi un jaunās paaudzes Audi RS4 Avant. Modelis apvieno augstu veiktspēju ar nepārspējamu ikdienas praktiskumu. 2,9 litru TFSI dzinējs ar 331 kW jaudu un 600 Nm griezes momentu padara to par vissportiskāko A4 saimes modeli.

Automašīnas dizaina priekšpusē dominē milzīgās gaisa ieplūdes atveres ar RS modeļiem raksturīgo šūnu struktūru un platu viengabala radiatora režģi. Aizmugures unikālo dizainu veido RS raksturīgais difuzors, ovāli izpūtēji un jumta malas spoileris. Jaunais Audi RS 4 Avant standarta komplektācijā pieejams ar 19 collu kalta alumīnija diskiem.

Jaunais Audi RS 4 Avant ir aprīkots ar V6 biturbo dzinēju, kas attīsta 331 kW jaudu. Tā maksimālais griezes moments 600Nm – par 170 Nm lielāks nekā iepriekšējam modelim – ir pieejams plašā apgriezienu diapazonā no 1900 līdz 5000 apgr./min. Šī specifikācija ļauj Audi RS 4 ieskrieties no 0 līdz 100 km/h tikai 4,1 sekundē. Savukārt standarta quattro pilnpiedziņa sadala V6 biturbo dzinēja jaudu starp visiem četriem riteņiem.

Automašīnas 2,9 litru TFSI dzinējs ir ievērojami jaudīgāks un efektīvāks un, izmantojot pastāvīgo pilnpiedziņu, ir apvienots ar sportisku astoņpakāpju Tiptronic pārnesumkārbu ar optimizētu pārnesumu pārslēgšanu. Sportiskā modeļa vidējais degvielas patēriņš ir 8,8 litri uz 100 kilometriem (199 grami CO2 uz vienu kilometru). Salīdzinot ar iepriekšējās paaudzes modeli, tas ir par 17% efektīvāks.

Pateicoties standarta aprīkojumā iekļautajai RS balstiekārtai, Audi RS 4 Avant ir par septiņiem milimetriem zemāks nekā A4 modelis ar sporta balstiekārtu. Izmantojot standarta aprīkojumā iekļauto Audi Drive Select dinamiskās vadāmības sistēmu, vadītājs var izvēlēties savu individuālu braukšanas režīmu.

Jaunā Audi RS 4 Avant sportisko raksturu izceļ melnais interjers. RS sporta sēdekļi, ādas sporta stūre ar taisnu apakšējo malu, pārnesumkārbas pārslēgs un izgaismotie durvju sliekšņi ir rotāti ar RS emblēmu. Papildu aprīkojumā ir iespējams izvēlēties arī RS sporta balstiekārtu ar dinamisko gaitas kontroli (DRC), keramiskajām bremzēm un īpaši RS paredzētu dinamisko stūres sistēmu.

Saistītās tēmas: audiauto

Izsaki savu viedokli