Aktuāls

”Apple TV” neatbalsta ”Dolby Atmos” un 4K saturu nevarēs lejupielādēt

Biroja tehnika

Vai motociklista tiesības ir katra vīra goda lieta? – Instruktora pieredzes stāsts par jauno motobraucēju paaudzi

Auto, Moto

”LG” izstrādā ne tikai lieliskus OLED televizorus, bet arī OLED lampas

Aksesuāri

”iPhone X” akumulators darbosies par divām stundām ilgāk kā ”iPhone 7 Plus”

Tālruņi, mobilās ierīces

Ar viedtālruni rokā jau no bērna kājas: ieteikumi vecākiem par pusaudžu aizraušanos ar viedierīcēm

Tālruņi, mobilās ierīces

LMT izstrādā militāro platformu “Viedsargs” Latvijas aizsardzībai

Sakaru pakalpojumi
post-image

Latvijas autobraucēji, iegādājoties degvielu, mēnesī tērē līdz 100 eiro, noskaidrots lielākā pašmāju degvielas tirgotāja AS “VIRŠI-A” veiktajā Latvijas autobraucēju aptaujā.

Kā biežākie braucienu galamērķi minēti ceļš uz darbu vai skolu no rīta un vakarā (72%), braucieni uz veikalu vai tirdzniecības centru (61%), vai izbraucieni nedēļas nogalēs (54%). Vairākums respondentu jeb 64% norādījuši, ka ģimenē tiek izmantota viena automašīna, savukārt 26% norādījuši, ka ģimenē ir divas automašīnas.

Galvenie faktori DUS izvēlei: kvalitāte, lojalitātes programma, komforts

Latvijas autovadītāji kā galvenos faktorus degvielas uzpildes stacijas (DUS) izvēlē norādījuši kvalitatīvu degvielu, izdevīgumu, klientu lojalitātes programmas esamību, komfortu un praktiskumu, kā arī ātru, precīzu un patīkamu klientu servisu.

Jānis Riekstiņš, AS “VIRŠI-A” valdes priekšsēdētājs: “Kā liecina stabilas pēdējo gadu tendences, līdzās degvielas iegādei pilna servisa DUS, arvien vairāk klientu izšķiras par labu arī citu veikalā pieejamo preču un pakalpojumu iegādei. Te darbojas tie paši likumi, kas veikalu tīklos – klientus piesaista izdevīgi piedāvājumi, jaunumi un atlaides. Šie faktori ir nozīmīgi klientu lojalitātes veicināšanā. Ņemot vērā augošo konkurenci degvielas tirgū, ir svarīgi sekot līdzi augošajām klientu vēlmēm un prasībām gan sortimenta, gan klientu servisa jomā, lai iespējami ātrāk uz tām atbilstoši reaģētu.”

Apmeklējot DUS, līdzās degvielas iegādei būtisks ir arī preču sortiments. Viens no plašākajiem piedāvājumiem DUS ir dažādiem dzērieniem. Pēc respondentu domām populārākie dzērieni ir kafija un kafijas dzērieni (42%), ūdens (37%) un gāzētie dzērieni (17%), savukārt no ēdieniem visbiežāk tiek iegādāti hotdogi (37%) un karstmaizes (21%).

Interneta aptauja veikta šī gada pavasarī, sadarbībā ar pētījumu kompāniju “Kantar TNS”. Aptaujā piedalījās 853 respondentu – Latvijas iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 60 gadiem, kuri paši veic degvielas uzpildi un apmeklē degvielas uzpildes stacijas vismaz reizi trijos mēnešos.

Saistītās tēmas: degviela

Izsaki savu viedokli