Aktuāls

Jaunais ”Audi A7 Sportback” – sportisks luksusa klases modelis

Auto, Moto

Tagad arī Latvijā pirkumus no ”App Store”, ”Apple Music”, ”iTunes” un ”iBooks” varēs apmaksāt ar “Tele2” rēķinu

Internets

LG un ”Qualcomm” sadarbosies, lai izstrādātu nākamās paaudzes savienojumu risinājumus automašīnām

Auto aprīkojums

Mājokļa gaisa kvalitātes mērījumi uzlabo ne vien cilvēka veselību, bet arī mājokļa lietojamību

Sadzīves un virtuves tehnika

”OnePlus” slepeni zog viedtālruņu lietotāju datus

Portatīvie datori

”Alcatel” iegūst prestižo ”TOP/COM” Sudraba balvu par jauno zīmola aplikāciju ”enjoy.now”

IT sasniegumi, bizness
post-image

Jaunais Volkswagen Crafter beidzot ir pieejams Latvijā, uzlabotā auto spējas pārbaudītas Volkswagen komerctransporta rīkotās akcijas Crafter2craftsmen ietvaros – tās laikā Crafter mērojis 50 000 km lielu attālumu, viesojies 31 valstī un dienā pieveicis līdz pat 1078 km lielu attālumu.

10. martā noslēdzās akcija Crafter2craftsmen – tās laikā Crafter 4 mēnešos apmeklēja uzņēmumus 31 valstī. 142 dienu garais brauciens, kura laikā satikti 30 amatnieki (craftsmen), noslēdzās ar vizīti uzņēmumā Winstaco, Rīgā. Braucienā komerctransports tika pārbaudīts dažādās situācijās – brauciena laikā temperatūra svārstījās no – 14 līdz pat + 25 grādiem. Šajā laikā Crafterī tika ielieti 37 litri logu šķidruma, taču auto spēja iztikt bez eļļas maiņas.

Akcijas mērķis bija pievērst uzmanību mazo un vidējo uzņēmēju/amatnieku lomai, kas ir gan komerctransporta mērķauditorija, gan zināmā mērā arī radītāji, jo tieši no viņu vajadzībām un ieteikumiem iedvesmojas ražotājs, kā arī iepazīstināt ar veiksmīgākajām idejām.

 

K

Volkswagen Komerctransporta zīmola vadītājs Baltijas valstīs Māris Zoltners, tiekoties ar Crafter2craftsmen komandu, uzsvēra: “Ar šo interesanto akciju faktiski ir noslēdzies liels aplis. Tieši dažādi amatnieki un ražotāji bija tā sabiedrības grupa, pie kuras nācām, lai noskaidrotu, kādas īpašības viņi vēlas redzēt komerctransportā, tālāk sekoja intensīvs vācu inženieru darbs, un beidzot jaunais Crafter ieripoja šo amatnieku pagalmos, lai parādītu, kāds ir kļuvis, un vienlaicīgi pievērstu sabiedrības uzmanību tam darbam, ko ikdienā veic dažādi profesionāļi – metālapstrādei, koksnes apstrādei, dažādu mēbeļu izgatavošanai, pārtikas produktu ražošanai un daudz kam citam.”

Crafter2craftsmen komanda brauciena laikā neslinkoja – puiši paviesojās gan plostu un kāpņu ražotnēs, gan redzēja, kā top slavenais lietuviešu gardums – šakotis, nogaršoja Maskavā ražotas desas u.c., kā arī aktīvi ziņoja par braucienu sociālajos tīklos. Brauciena laikā publicēti 500 ieraksti sociālajos tīklos, izveidoti 35 interesanti video sižeti un ar sociālā tīkla Facebook starpniecību akcijas sasniegušas 900 000 lietotāju. Arī brauciena bilance ir gana interesanta un iespaidīga – tā laikā šķērsotas 50 robežas, lietotas 15 dažādas valūtas un veikti 13 pārbraucieni ar prāmi.

Saistītās tēmas: komerctransportsVW Crafter

Izsaki savu viedokli